Met Gala 2014 ♥

06.05.2014



Godeftermiddag <3

Igår blev der jo afholdt Met Gala i New York, hvor alle de hotteste stjerner deltog. Jeg har derfor siddet og kigget lidt på alle de fine kjoler fra aftenen, og valgt at vise nogle af dem her på bloggen. Og nå ja, så har David Beckham altså også lige sneget sig med ind i mit kjoleindlæg - Måske var det med vilje? ;-)

Hvilken celeb synes I er hoppet i den smukkeste kjole, eller har det mest gennemførte look? :-)

Nå piger, nu vil jeg hoppe i træningscentret, og så lette måsen op i Fitness World, og så bare få danset igennem til en times LatinMix. Og derefter tage hjem og spise lækker mad hos mine skønne forældre, mmm. Hvad skal I bruge jeres dag på? :-) Uanset hvad, så håber jeg I nyder den <3

- Knus L.

6 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk. at Kim Kardashian var virkelig smuk! Ved ikke, om du har set hendes kjole, men den faldt i hvert fald lige i min smag :-) <3
    God aften til dig søde!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, du har ret! Jeg gemte da egentlig også et billede af hende, men det har jeg glemt at få med :)
      Tak smukke, rigtig god aften til dig også <3

      Slet
  2. Super fint indlæg! Er vild med Kendall's look :)

    Har forresten en giveaway kørende i øjeblikket, kig gerne forbi:
    http://behindtheattitude.blogspot.dk/2014/05/shills-black-mask-anmeldelse-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt nok også et fint look, virkelig en wauw-kjole!

      Slet
  3. Wow, elsker Rihanna's outift! <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med det <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥