Mother's Day ♥

09.05.2014


Godaften :-)
Jeg håber I har en fantastisk fredag piger :-) Hvad skal I bruge aftenen på? :-) Jeg skal spise hos mine forældre her om lidt, og senere skal jeg hjem til en veninde - og så står den bare på ren hygge, med en masse sludder, film og sleep over ;-)
Imorgen går jagten så ind på en gave til min skønne mor, da det jo er mors dag på søndag. Jeg plejer faktisk aldrig at give hende blomster eller chokolade, som jo ellers er meget almindeligt - Jeg plejer altid at finde en eller anden ting-ting. Jeg har også været ude og kigge lidt her i ugens løb, og har en god idé til en gave. Den vil jeg dog ikke afsløre herinde, da min mor har det med at læse med ;-)

Hvis I også stadig mangler at købe en lille gave til jeres mor, kan I måske få lidt inspiration fra collagen oven for :-) Ellers kan man jo også give en oplevelse - Noget man kan lave sammen med sin mor. F.eks. tage ud og spise brunch, tage en tur i biografen eller teatret, eller måske noget wellness? :-) Hvad giver I jeres mor på søndag? :D

- Knus L.

11 kommentarer:

  1. Hej søde,
    jeg har også lige købt gave til min søde moar i dag :D Elsker mors dag :DHihi. Har købt en body-oil med granatæbleduft, som hun eeelsker. Og så hendes yndlingschokolade. Tihi. Så en lille, men fin gave, synes jeg selv! :D

    Håber du får en dejlig weekend. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor lækkert søde! Det er da en vildt god gave :D
      Håber også du har haft en skøn weekend <3

      Slet
  2. Super god inspiration! Jeg giver min mor en brunch sammen med mig, hvilket jeg håber hun bliver glad for :D
    kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er hun da helt sikkert blevet glad for.
      God idé at give noget I kan hygge med sammen :)

      Slet
  3. Jeg giver min mor en blomst. Det har jeg ikke givet hende i mange år, så i år skulle det altså være! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Blomster holder aaaaltid! :D Hihi.

      Håber du har haft en god weekend <3

      Slet
  4. Lyder hygge! Vi gik til bageren og købte blomster til mutti :-)
    Btw mange tak for din kommentar, blev ret glad!

    Kig gerne forbi igen:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skønt :D
      Jamen det var da så lidt - Var bare ærlig! :)

      Slet
  5. Jeg har givet min mor et gavekort til en planteskole, hun elsker blomster! :D <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt smukke! God idé :D

      Slet
  6. Det var nogen super lækre ideer du har fundet søde!

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥