Spread the love ♥

04.05.2014


Kindness. It doesn't cost a thing, sprinkle that shit everywhere 


Godaften.. Eller, nok nærmere godnat egentlig :-)
Jeg kan simpelthen ikke sove, da der er en eller anden meget mærkelig, og meget larmende, lyd hele tiden, ude foran mit vindue. Så nu nyder jeg en smoothie, og så kom jeg på den geniale idé at lave et lille indlæg, sådan halvt i søvne :-) Og samtidigt dele et lille citat jeg faldt over på Instagram forleden dag - Jeg synes nemlig, det er en meget sød lille reminder om, at selv de helt små ting, kan betyde alverden for en anden person. Så det er bare med at dele ud af det der kindness ;-)

Har I ellers haft en god weekend piger? Hvad har I lavet? :-) Jeg har blandt andet været i Portalen (koncertsted i Greve), hvor jeg så min kusine optræde i musicalversionen af Burlesque - og shit det var fedt! Ellers har jeg bare hygget i selskab med nogle dejlige mennesker, og så er den weekend bare allerede slut.

På billedet foroven kan I forresten se et af mine nye køb, som jeg allerede har brugt flittigt og som jeg er glad for, men meget mere om det i et andet indlæg :)

- Knus L.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig weekend du har haft søde :)
    Jeg selv har lavet så lidt som muligt. Jeg har fået trænet lidt, været på Jensens Bøfhus med min far og besøgt min kærestes forældre :D

    - Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder nu også som en ret skøn weekend du har haft søde - Træning, lækker mad og familiehygge, mmm :D

      Knus <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥