Stay Classy ♥

28.05.2014


Godaften piger <3

Jeg føler mig lidt i shoppeunderskud lige for tiden, (hvornår gør jeg ikke det? haha) og jeg har derfor kigget lidt rundt på Zalandos webshop, og så endte jeg med at finde en masse fine, hvide sager, som jeg tænkte ville egne sig perfekt til dette års studiner :-) Og ellers så er hvidt jo bare så fint, især om sommeren. Så jeg håber I kan bruge ovenstående som lidt inspiration til sommerens outfits :-)

Rigtig god aften til jer, og så må I nyde helligdagen imorgen :-)

- Knus L. <3

12 kommentarer:

  1. Fine sager du har fundet smukke :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle fine ting du har fundet frem! Synes altid hvidt tøj minder mig om sommer fordi det er så dejlig let :-)
    kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig, synes det er så fint :-)

      Slet
  3. Glæder mig helt til, jeg begynder i skole til sommer, og kan være iklædt hvidt i en uge, når jeg om tre år kan kalde mig student! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det kan jeg godt forstå :D

      Slet
  4. Nogle rigtig fine ting :D minder mig om min egen studentertid i 2012!

    Kig gerne forbi min blog: www.voresboble.dk
    /Amalie.

    SvarSlet
  5. Jeg elsker simpelthen også hvid mod en flot brun sommerhud.
    Og sikken noget flot tøj du har fundet :)
    Jeg ville blive meget glad hvis du ville kigge forbi min helt ny op startede Ebay blog
    http://www.beautybyebay.blogspot.dk/
    Rigtig god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis :D Dejligt du kan lide det!
      Jeg har skam været forbi dig :D

      Slet
  6. Sikke nogle flotte ting. Jeg er især vild med kjolerne og blonde-toppen! :D
    Håber du har det godt smukke <3

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem :D
      Tak, hvor er du sød! Rigtig god bedring til dig smukke <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥