Steal her style ♥

01.05.2014


Hej med jer <3
Tænk det allerede er 1. maj - Jeg synes godt nok April er FLØJET afsted! Skal I mon ud og fejre 1. maj idag? :-) 

Anyway! Fornylig faldt jeg over nogle billeder af skuespilleren Sarah Hyland, hvor hun hang ud med Taylor Swift, og jeg tænkte at det var et super lækkert outfit hun var hoppet i. Derfor Googlede jeg hende, for at kigge nærmere på hendes stil - og hvor er hun bare cool! Til tider  er hun ultra feminin og andre gange, som ovenfor, er hun mere casual og edgy.
Jeg besluttede at gå ud fra ovenstående hverdags outfit, og finde lignende (budgetvenlige!) items, så hendes stil er lige til at kopiere - Hvad synes I? :-)

- Knus L.

10 kommentarer:

  1. Super fint outfit! Set bort fra huen som nok er for varm i de her dage, ville jeg elske at iføre mig det outfit! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at du godt kunne se dig selv i outfittet, Ida!
      Jeg overvejede også at skifte huen ud med en kasket, men endte med bare at kopiere hendes look fuldstændigt :)

      Slet
  2. Virkelig et fint sæt. Er vild med solbrillerne og halskæden :-)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  3. Vildt cool! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. Er helt vild med den blazer - den ville jeg ikke have noget imod at hoppe i ;-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også helt forelsket i! Og så er den heldigvis til at betale :D

      Slet
  5. Super lækkert outfit! Og lækre items du har fundet :-)

    Knus
    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du kan lide det søde Natalie! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥