The perfect white dress ♥

02.05.2014

1. HER - 2. HER - 3. HER - 4. HER - 5. HER - 6. HER - 7. HER - 8. HER

Hej med jer :-)
Da jeg altid selv er på jagt efter den perfekte, hvide sommerkjole tænkte jeg, at jeg ville lave et indlæg fyldt med lige præcis det - Fine, hvide kjoler, som er perfekte til sommeren, både til fint brug og til hverdagsbrug. Måske kan de af jer, som bliver studenter lige om lidt, også få noget inspiration ud af denne collage, hvis I endnu ikke har fundet jeres kjole til den store dag :-)

Jeg vil smutte igen, piger. I må ha' den skønneste fredag - Har I nogle vilde planer? :-) I aften skal jeg og det meste af familien en tur i Portalen i Hundige, og se forestillingen Burlesque, hvor min kusine spiller med. Det bliver så fedt at se hende give den gas på scenen, det er uden tvivl der hun hører til! :-)

- Knus L.

18 kommentarer:

  1. Jeg tror slet ikke hvid vil passe til min blege krop, desværre :(

    Du må meget gerne kigge forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg godt - Vi må bare igang med selvbruneren ;)

      Slet
  2. Årh de er fine alle sammen! <3 God weekend smukke.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke - Håber også du nød weekenden <3

      Slet
  3. Uuuuuh hvor er de fine!!

    Knus http://www.gittemary.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sommerkjoler kan man altid bruge ;)

      Slet
  4. Hvor er de bare fine! God weekend søde dig <3

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! Jeg håber også du havde en rigtig god weekend <3

      Slet
  5. Hvor er de fine! Elsker sommerkjoler i hvid. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to, sådan en kan man jo virkelig altid bruge :D

      Slet
  6. Sikke fine kjoler! :) Ville ønske, at jeg kunne bære dem. :)

    http://simoneeart.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem :)
      - Selvfølgelig kan du bære dem!

      Slet
  7. Hvide kjoler er bare SÅ fine. Jeg har dog kun én indtil videre, men jeg må nok hellere få fat i nogle flere her til sommer :D
    Jeg er mega vild med nummer 4, 5, 7 og 8 på din collage. De er bare super flotte <3

    God weekend smukke :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også kun to selv, og det er jo slet ikke nok, vel? :D
      Vi må begge på jagt, haha.
      Fedt du kan lide dem smukke! <3

      Slet
  8. Super fine kjoler. Der er intet som en hvid kjole til solbrun hud :-)

    Jeg håber, at du nyder weekenden søde.

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig, det er bare så fint :)

      Tak søde, det gjorde jeg! Håber jeg også du gjorde <3

      Slet
  9. Hvor er de fine! nr. 3 og nr. 8 er klart mine favoritter ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, dem ville jeg også eeelske at eje! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥