Those details ♥

07.05.2014


Godaften <3
Jeg ville bare lige hurtigt checke ind, for at vise jer et enkelt billede fra et outfit jeg fornylig var iført. Resten af outfittet kommer på bloggen imorgen engang :-)
Egentlig havde jeg lidt glemt denne nederdel, da jeg ikke har brugt den længe. Men pludselig i en vild tøjkrise, fandt jeg den bagerst i skabet, og nu er jeg faktisk blevet rigtig glad for den igen. Det er altså smart sådan noget, det er jo nææææsten ligesom at have shoppet ;-)

Nå, jeg vil smutte igen. Jeg håber I har haft en skøn onsdag. Tak fordi I kiggede forbi <3

- Knus L.

2 kommentarer:

  1. Louise den er jo virkelig fin - hvordan har du kunne glemme den? :)
    Den må du bruge noget mere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Ida - Tak! :)
      Jeg er altså også blevet rigtig glad for den igen, og har nu haft den på 3 gange i løbet af få uger, haha.

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥