A flower does not think of competing with the flowers next to it, it just blooms ♥

22.06.2014


Godaften <3
Forleden dag var jeg en tur i City2, da jeg trængte til at ose lidt i butikker ;-) Jeg kiggede lidt rundt inde i H&M, men synes faktisk ikke der var så meget, der lige skreg på mig - Lige ind til jeg fik øje på ovenstående blomstrede sag! Jeg har virkelig en svaghed for tøsede items som denne, og da jeg så at det ovenikøbet var en peplum bluse var jeg helt solgt. Ikke nok med at peplum er vildt flatterende, så er det jo også bare så behageligt at have på! Med de fine lyserøde farver og blomsterprintet er blusen jo helt perfekt til sommeren og det (forhåbentligt) gode vejr, som er lige rundt om hjørnet, så selvfølgelig måtte denne lille sag da med hjem! Hvad synes I? Lidt FOR tøset? ;-)

Jeg håber I har haft en rigtig god weekend, og at I har en skøn søndag aften :-) Mon I har fået udsalgsshoppet lidt de sidste dage? :-) Eller bare shoppet? ;-)

- Knus L.

9 kommentarer:

  1. Den er da bare super sød og den har et flot snit :) Super godt køb :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er skøn, og ja - total tøset - tænk at iføre sig en blomstermark! <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja - Er det ikke fantastisk! :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥