Capture the moments ♥

04.06.2014






Godmorgen til jer, som kigger med <3
Ovenfor kan I se små glimt fra min weekend - Som jo var dejlig lang pga. lidt helligdage ;-) Mine dage blev blandt andet brugt på at spise god mad, både mere og mindre sundt. Men helt ærligt, man er da ikke rigtigt klog, hvis man siger nej til stegt flæsk hos sine forældre!? ;-)
Derudover har jeg nydt det skønne vejr, man kan jo ikke andet. Sol og varmere vejr gør jo bare, at man bliver lidt ekstra glad i låget, ikk? Derfor har jeg udnyttet min altan og mine forældres have, og gået ture i solen.

Meeen butikkerne kaldte også lidt på mig! Så jeg mødtes med en af mine venner og tog i Waves ShoppingCenter med ham, osede og fik lidt mad :-) Det lykkedes mig også at få købt et lækkert, nyt kamera - Så jeg GLÆDER MIG til at tage bedre billeder til bloggen fremover, hihi. Ellers har jeg brugt tid med min søster og hendes dejlige hundehvalp - og så var jeg jo også liiige til shoppeaften i søndags, som jeg skrev om igår :-)

Idag skal jeg ha' ordnet (og måske ryddet ud i??) min garderobe - Mit tøj kan simpelthen overhovedet ikke være i mine skabe og skuffer, så et eller andet må der gøres, hihi. Please sig, at I har samme problem? :D I må ha' en rigtig skøn dag piger - Hvad skal jeres dag gå med?

Tak fordi I kigger med! Følg endelig min blog på Facebook - Det betyder nemlig uendeligt meget! <3

- Knus L. 

12 kommentarer:

  1. Ej nogle flotte billeder, og sikke nogle smukke roser! :)
    www.beautybyebay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er sødt af dig at skrive! :)

      Slet
  2. Super skønne billeder! Det lyder som en rigtigt hyggeligt weekend du har haft :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare dejligt, og du har lige givet mig vildt meget lyst til steg flæsk nu. Men jeg må nøjes med din frysepizza jeg lige har smidt i ovnen! :o)
    Og bare rolig, mit skab er også blevet for lille, så jeg har også været ved at rydde lidt op i det, selvom det godt kunne trænge til en lidt større oprydning næste gang, haha :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, åhh godt det ikke bare er mig der har det sådan - Lige meget hvad, har man bare altid for lidt plads til tøj og accessories, synes jeg! haha :D

      Slet
  4. Lyder som en dejlig weekend! Og der skal også være plads til stegt flæsk engang i mellem ;-)
    Jeg har en giveaway kørende på min blog hvis du skulle være interesseret :-)
    http://mariamajblog.blogspot.dk/2014/06/give-away.html

    kh Maria

    SvarSlet
  5. Lyder som nogle dejlige ting du har lavet :-D Tillykke med dit kamera, jeg har også købt et og det har forbedret mine indlæg på bloggen! Hvilket et har du købt? :D

    Med hensyn til tøj - så har jeg desværre ikke samme problem. Er så kræsen med tøj! Men derimod makeup og neglelak er fyldt op i mine beauty skuffer :b <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! Det giver også mere lyst til at tage nogle gode billeder, fordi kvaliteten jo bliver bedre - Det er bare lidt sjovere :D
      Jeg har købt et Canon Powershot - Så altså ikke noget spejlrefleks eller sådan, hihi. Hvad med dig?

      Haha, hvor sjovt! Det kan man jo heller ikke ha' for meget af, vel :P <3

      Slet
  6. Dejligt du har købt kamera! <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥