Flashback Friday ♥

20.06.2014


Flashback Friday! Jeg har her spolet tiden tilbage til sommeren 2010. Til en festlig aften på diskoteket Laurits Betjent, som lå i indre København. Min veninde, Line, og jeg startede tilfældigt med at komme derinde, fordi det var et meget casual og ikke-snobbet sted, hvor man kunne dresse up eller lade være, der var god dansemusik, og vi dansede altid natten lang! Vi endte med, at komme i snak med en masse andre, som også altid kom derinde, og på den måde endte stedet næsten med at blive vores andet hjem i et par år, haha. Hvor vi var en fast gruppe der altid mødtes og havde det sjovt til solen stod op. 

Det var dengang kjolerne ikke kunne blive stramme (eller korte!) nok, og dengang jeg stort set altid hoppede i mine neon pink stiletter. Jeg blev kendt som pigen i de pink sko derinde, og hvor har de stiletter dog danset i mange, mange timer lige præcis på Laurits Betjent. 
Det var dengang man tog i byen hver torsdag, for så at tage direkte fra diskoteket og i skole om fredagen, haha. Det var den sommer Waka Waka var det helt store hit, og extensions var uundværlige! (pagehår den ene aften, og hår til navlen den næste - Sådan!)

Der er så mange sjove minder at tænke tilbage på, og tusindvis af sange, som stadig minder Line og jeg om vores "ungdom" på stamstedet, så hyggeligt at tænke tilbage på!
Utroligt så meget, der kan ændre sig på bare 4 år.

God weekend, piger <3

- Knus L.

2 kommentarer:

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥