Give a girl the right shoes and she can conquer the world ♥

18.06.2014


Godformiddag piger <3
Nu er sommeren jo for alvor over os! Mens jeg skriver dette, skinner solen fra en skyfri himmel og det er 25 grader - Og hvor er det dog fantastisk! Noget andet der er ret fantastisk er, at når sæsonen skifter, så har man ligesom en rigtig god undskyldning til at shoppe lidt nye, lækre sager, ikke? ;-) Jeg har derfor fundet lidt forskellige sommersko frem, som jeg ville elske at ha' i min skosamling! 

Alle skoene er fundet hos Eshoes.dk, som har sko til både sommer og vinter, og så har de helt sikkert også noget til enhver smag, da de har et bredt udvalg af modeller og mærker. 
Som I sikkert ved, elsker jeg ballerinasko - og jeg har længe ledt efter et par med slangeprint i hvide/grå farver, så ovenstående par vil være helt perfekt! Converse-klassikeren har jeg ejet før, men den blev slidt fuldstændig op, så jeg drømmer selvfølgelig om et nyt par :-)
Jeg har aldrig været så god til at gå i åbne sko, der viser mine tæer - Heller ikke om sommeren. Men det er jeg efterhånden ved at komme lidt over, da jeg simpelthen synes, det er så fint og sommerligt med et par sandaler eller åbne stiletter :-)

Mangler I også nogle nye, lækre sommersko, så se mere på eshoes.dk - De har 50% på mange modeller, og sælger blandt andet mærker som Vagabond, Birkenstock, New Balance og Hunter. Hvis I skal på festival i løbet af sommeren var det måske også en god idé, at købe et par lækre gummistøvler :D 

God solskinsdag til jer!

- Knus L.

Udarbejdet i samarbejde med Eshoes.dk, men indeholder udelukkende min egen mening!

8 kommentarer:

  1. Jeg skal virkelig snart have købt mig et par nye converse - mine gamle er ikke så hvide længere efter mange byture og en omgang karneval :-D

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kender jeg godt! Jeg måtte smide mine ud, fordi de blev så grimme!

      Slet
  2. Hvor er ballerinaerne flotte!
    Kunne du tænke dig at følges?
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også :D
      Jeg kigger forbi dig!

      Slet
  3. Jeg er vild med de hvide converse :-)

    Knus <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥