Home decor ♥

26.06.2014


Godeftermiddag <3
I tirsdags spurgte min søster, om jeg ville med en tur i et havecenter, da hun trængte til nogle nye blomster og noget nyt nips til hjemmet. Det ville jeg selvfølgelig gerne, de har nemlig SÅ mange fine ting der - Meget farligt!! Derfor lod jeg også, helt bevidst, min pung ligge ude i bilen imens vi gik ind og kiggede. Jeg havde nemlig på forhånd besluttet, at jeg ikke skulle købe noget. Men selvfølgelig endte det med at jeg måtte ud og hente min pung - Og derefter kom vi ellers slæbende ud med en lille skænk til min stue, for fanden altså ;-) Hvorfor finder man ALTID alt muligt, når man virkelig prøver at spare?? :D Min søster, som ellers havde flere gavekort og på forhånd havde besluttet at NU skulle hun bare storshoppe, endte så med kun at købe 2 blomster og 2 krukker, typisk ikk? :-) hihi. Nå, men I må lige vente og se, hvilken skænk jeg købte, til den er kommet hen på sin rigtige plads i stuen :-)

Jeg vil smutte igen, håber I har en helt fantastisk torsdag <3 Hvad skal I idag? Jeg vil snart smutte til træning med min skønne kusine :D Ellers står den vist bare på afslapning og selvfølgelig The Carrie Diaries i aften ;-)

- Knus L.

18 kommentarer:

  1. Hold nu op nogle skønne ting!
    Hvor ligger det havested?
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt vildt :)
      Det ligger i Hundige, og hedder Anchers Havecenter :)

      Slet
  2. Ville elske at eje det hele! Hvor er det bare surt for os med rygrad som en regnorm, når det kommer til shopping :-D <3

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er altså virkelig tarveligt, synes jeg :D haha

      Slet
  3. Sikke nogle flotte billeder! Jeg ender også altid med at købe noget, selvom jeg har aftalt med mig selv, at jeg skal holde shoppe-pause, haha :D

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, godt jeg ikke er den eneste! Det er bare så typisk altså :D

      Slet
  4. Åh, elsker sådan nogle steder. Hvor ligge dette sted? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig :D Det ligger i Hundige, og hedder Anchers Havecenter :D

      Slet
  5. Haha kan godt forstå du ikke kunne holde dine fingrer fra alt dette ;-)
    Det er nogle helt vildt lækre ting!

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det synes jeg i hvert fald også :D

      Slet
  6. Det er sgu da paradise man er kommet i, alle de ting måtte gere være mine! WOW

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig :D

      Slet
  7. Det er også bare super dejligt at gå rundt steder hvor der er så mange smukke ting. Jeg lader ofte betalingskort blive hjemme når jeg tager sådan nogen steder hen, for så kan man ikke bare lige komme til at gå ud i bilen og hente det.

    Hvad er det for et plantecenter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder virkelig genialt - Bare jeg var ligeså fornuftig, haha.

      Det er Anchers Havecenter i Hundige :)

      Slet
  8. SÅ mange fine sager, uuuh :D

    Knus!

    SvarSlet
  9. Virkelige mange fine ting!!

    Kig gerne forbi min blog :)

    Knus
    sofiesdyr.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥