Home sweet home ♥

25.06.2014


Godmorgen <3
Da mine forældre fornylig har fået lavet fuldstændig om i deres stue, og jeg simpelthen bare synes det er så fint, ville jeg lige dele lidt billeder derfra. Stilen er jo meget romantisk og hyggelig, og selvfølgelig vil det slet ikke falde i enhver smag, men jeg håber alligevel I måske kan bruge billederne som inspiration, eller bare synes det er interessant at se :-) Jeg synes i hvert fald det er rigtigt spændende at se, hvordan andre bor, og hvordan de gør deres hjem til "deres eget" med et personligt præg. Det er altid skønt at få nye ideer, til at lave lidt om i sit hjem, da selv de helt små detaljer kan gøre en kæmpe forskel :-)

Her er stuen jo holdt i lyse, sarte nuancer som hvid, beige og støvet lyserød, og så er det mixet med grå og sølv nipsting, som f.eks. lysestager, lamper og rammer. Det giver virkelig en varm og hyggelig stemning til rummet. Stolene ved spisebordet bryder det meget "rene" look en smule, og giver det hele et lidt anderledes udtryk, som jeg synes er rigtig fint - Og så sidder man også bare virkelig i godt i de stole! :-)

Hvad skal I bruge jeres onsdag på? :-) Her til formiddag skal jeg en tur i Rødovre Centrum med min kære søster, og så står den ellers bare på tøsehygge hele dagen <3 Rigtig god dag til jer! :-)


- Knus L.

21 kommentarer:

  1. Fedt indlæg!
    Hvor er den stue bare smuk,
    lige min stil!! :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak <3 Ej hvor dejligt, at det lige er din stil! :)

      Slet
  2. Rigtig fin stue!
    Jeg skal træne og være sammen med en sød veninde senere. :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D
      Det lyder som en skøn dag!

      Slet
  3. WOOW, det ser godt nok flot ude :3
    Mener mig om de finde billeder af rum, man ser på We<3it :3
    Elsker det og nogle lækker billeder :3

    www.angiedavidsen.blogspot.dk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw, en sød kommentar! :)
      Tusind tak skal du have, jeg er glad for du kan lide billederne <3

      Slet
  4. Synes faktisk det er dejligt at se en anden form for indretning her i Blogland: Oftest ser man en meget minimalistisk, og til tider industriel, indretning, hvilket altså ikke rigtig er mig. :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, man ser for det meste en meget minimalistisk indretning i blogland,
      og jeg må sige, at den stil heller ikke er så meget mig - det kan godt blive lidt for "koldt" ind i mellem :) hihi.

      Slet
  5. Hvor ser det fint ud smukke :-) <3

    SvarSlet
  6. Rigtig fint hjem du har! Slappe af hjemme og igang med en masse billeder. :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hos mine forældre, men det er vel også lidt mit hjem stadig, hihi.
      Tak <3

      Slet
  7. Hold da op hvor ser stuen bare flot ud! Lige sådan en stue jeg ville følge mig helt hjemme og godt tilpas i :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor skønt! Man kan nemlig ikke andet end at føle sig godt tilpas - stemningen er så hyggelig, synes jeg :)

      Slet
  8. Hvor ser det bare vildt fint og hyggeligt ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla, dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  9. Det er super fint og romantisk :D

    / Liselotte

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥