I'd rather be at Coachella ♥

24.06.2014

Hej <3
Da sommerens festivaller jo efterhånden er lige rundt om hjørnet, har jeg kigget lidt nærmere på, hvad stjernerne hopper i, når de er afsted på festival. Sådan et sted er der jo nærmest ingen regler, når det kommer til fashion, så det er bare med at fyre den af med blomster i håret, store solbriller og hatte! Tilsæt et par rå støvler, en cowboy jakke og en masse smykker, and you are good to go! ;-)

Jeg håber I havde en rigtig hyggelig Sankt Hans aften igår! Mon der var tørvejr hos jer? Det var der heldigvis, hvor jeg var. Jeg nåede endda forbi to steder, hvor der var bål, først med mine forældre og senere med mine dejlige kusiner, så hyggeligt! :-)


- Knus L.


8 kommentarer:

  1. Synes, festivalstilen er suuuperfed, men må indrømme, at festivaller bare slet, slet ikke er mig. hehe. men stilen er lækker, og kan jo stjæles til en tur på stranden.
    Elsker Vanessa Hudgens' look :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg er præcis ligesom dig - Jeg er vild med stilen, men er heller aldrig rigtigt på festival - Kun én dags, haha.
      Jeg er især også vild med Vanessa Hudgens' look :)

      Slet
  2. Super fede festivalsbilleder af de kendte du har fundet! Det er sådan en fed stil :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg kan virkeligt godt lide stilen på mange af de billeder du har fundet,
    meget inspirerende! :) Hihi
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, du synes! :)

      Slet
  4. Jeg skal selv til Nibe festival fra d. 2-5 juli, og jeg glæder mig som et lille barn. Det er min første festival, så har ingen idé om, hvad jeg skal tage på, og derfor er disse indlæg så fede!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt! Håber du fik lidt inspiration :D
      Rigtig god festival :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥