Insta lately ♥

29.06.2014

Godaften <3
Ej hvor er weekenden bare fløjet afsted, jeg forstår slet ikke, at det allerede er søndag aften! Hvad har I lavet de sidste dage? :-) I fredags hyggede jeg inde hos en veninde i Valby, med fastfood og tøsesnak, og igår var jeg til fødselsdag :-) Derfor nåede jeg desværre ikke, at lave noget indlæg igår. Idag har jeg været en tur i Field's med en anden veninde, så vi har bare oset, grinet, sludret og spist ;-)

Nå, men her er lidt af mine seneste Instagram-billeder :-) Hvis I har lyst til at følge mig derinde hedder jeg AllThingsGlitters. Det er meget forskelligt, hvad jeg poster - Det kan være alt fra tøj, sko og indretning til mad, blomster og selfies :-) Skriv endelig, hvad I hedder, så jeg kan kigge forbi jer <3 Jeg synes simpelthen Instagram er noget af det hyggeligste! #Instaholic ;-)

- Knus L.


18 kommentarer:

  1. DEt lyder som en god weekend :) Og nogle gange så flyver de bare afsted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også! Håber også du har haft en rigtig god weekend :)

      Slet
  2. hihi, jeg elsker også instagram! :)
    Jeg har også lavet en hel masse hele weekenden,
    så den er bare fløjet af sted :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også så hyggeligt! :)
      Hvor skønt, det må betyde at du har nydt den :D

      Slet
  3. Instagram er fantastisk! :D Og tak for din søde kommentar på min blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så :D Det var så lidt <3

      Slet
  4. Elsker også Instagram! Jeg går lige ind og følger dig nu (@mathildejulieee) (:

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare så hyggeligt! :D
      Ihh tusind tak - Jeg kigger forbi dig <3

      Slet
  5. Det lyder som en god weekend :-) Åhh klassefesten 2 er såååå sjov!!
    /Camilla

    SvarSlet
  6. Det lyder som om du har haft en super hyggelig weekend :)
    - Gode billeder :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Det lyder bare som en dejlig weekend smukke! :D
    Og som altid skønne billeder fra din Instagram <3

    Knus til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak søde! :D Dejligt du kan lide dem <3

      Slet
  8. Rigtig sød blog og søde billeder :3


    knus
    www.angiedavidsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din søde kommentar! :)

      Slet
  9. Elsker dine fine insta billeder <3

    Knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥