Laces & stripes ♥

27.06.2014


Godmorgen <3
Ovenstående billeder er fra igår, hvor det endelig lykkedes mig at få taget nogle billeder af mit outfit igen, det er jo tusind år siden sidst! :-) Mit outfit er lidt maritimt inspireret, da jeg elsker det look om sommeren. Jeg synes bare det passer perfekt til sol og varme dage! Dog var det igår ikke en særlig varm dag hos mig, hvor det endte med voldsom lyn, torden og regnvejr, selv om vejret var så lækkert fra morgenstunden :-)
De bukser jeg har på her, er nogle oldgamle Miss60 jeans, og det er bestemt ikke et par jeg plejer at gå med normalt, da jeg ikke er så vild med dem. Men da jeg havde overnattet hos mine forældre, og disse var de eneste jeans jeg havde liggende derhjemme, måtte det blive dem - Jeg var bare glad for jeg stadig ku' skrue mig ned i dem, haha.

Nå, jeg vil smutte igen. Jeg skal ud og have fundet en fødselsdagsgave, og ellers bare spise og hygge med en veninde senere :-) Hvad skal I bruge jeres dag på? Rigtig god fredag til jer <3

- Knus L.

12 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare godt ud :)
    Jeg var i Tivoli i går, super hyggeligt!
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak <3
      Ej hvor fedt, og se Christopher måske? :)

      Slet
  2. ELSKER toppen, så fin!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også det maritime om sommeren, det er du ikke ene om :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt! Det er også bare en perfekt kombination :D

      Slet
  4. Flotte billeder og smukt outfit. Jeg er vild med din trøje :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Line, det varmer :D <3

      Slet
  5. Flot som altid!! :-)
    God dag <3

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Mia! God dag til dig også <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥