Saturday morning ♥

21.06.2014


Godmorgen piger.
Jeg ville lige hurtigt checke ind, og ønske jer en rigtig skøn weekend! Jeg håber I havde en rigtig god fredag - Hvad lavede I? Jeg spiste rigtig lækker mad hos mine forældre, hvor min søster og hendes kæreste også kom på besøg, så aftenen stod bare på ren hygge og afslapning :-)

På billedet ovenfor kan I forresten se de shorts, som jeg fornylig købte, da jeg var til kundeaften hos webshoppen Rosemica - Jeg lovede jer jo et billede :-) De er i den fineste sølvgrå farve, med en smule glimmer i, og så er de så behagelige at have på. Helt perfekte til sommeren! Og så kan de jo styles til både hverdag og fest, hihi.

- Knus L.

8 kommentarer:

  1. hvor er de shorts bare fine :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte!
    Min aften stod også bare på afslapning og hygge ;)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)
      Det lyder også skønt! :)

      Slet
  3. Hvor er de fine! :)
    Jeg har hygget med familien :)

    kram, smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone! :-)
      Det lyder rigtig skønt!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥