Shopping for Summer ♥

03.06.2014




Godaften <3
I søndags var jeg til kundeaften hos Rosemica, som blev holdt i Greve. Jeg var afsted med min søster og en veninde, og hvor var der bare mange lækre sager - og så endda til rigtig gode priser! Vi var også maaange piger, der havde fundet vej til arrangementet - Heldigvis var der en masse snacks og drikkevarer, så man kunne klare shoppingen (og det lettere kaos der udvikler sig, med så mange shoppende piger samlet på ét sted) på sådan en utrolig varm søndag :-)

Den her luksus boheme stil er jo virkelig in for tiden, og jeg kan rigtig godt lide stilen - Men samtidigt kan jeg simpelthen ikke undvære pangfarverne og de mere "edgy" items i min garderobe, så "min stil" skifter nok meget efter mit humør og hvad jeg føler for den enkelte dag. Det forhindrede mig dog SLET ikke i, at blive forelsket i vildt mange items fra Rosemica, for hvor er de lækre og unikke! Jeg endte med at komme hjem med et par hæklede sølvgrå blondeshorts, som er så fine! Min søster og veninde gik lidt mere shopamok, hvor jeg viiiirkelig prøvede at modstå fristelsen - og det gik da okay, når jeg nu kun kom derfra med 1 ting, ikk? ;-)

Mine blondeshorts kommer på bloggen snarest, men de fortjener deres eget indlæg ;-)
Men hvis I vil kigge nærmere på Rosemica, så tjek deres facebookside <3

Får I ellers shoppet amok i alle de lækre sommervarer som er overalt for tiden? :D

- Knus L.

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt :) Og er rigtig vild med alt det nude :)
    Glæder mig til at se dine shorts :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også bare så fint!
      Men nogle dage har jeg bare lyst til at hoppe i en masse farver :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥