Summer essentials ♥

23.06.2014


Godeftermiddag <3
Jeg er i det vildeste shoppehumør, og har derfor fundet en masse lækre sager, som jeg simpelthen mener er blandt nødvendighederne, nu når sommeren endelig er her!
Jeg drømmer både om stråhatte og kasketter, da begge dele er perfekte til sommervejret, uanset om man skal dase på stranden eller en tur på café. Blomsterkranse og hårband er blandt de fineste accessories, og kan virkelig forandre et look fuldstændig, så dem ville jeg også elske at eje! Derudover er jeg vild med solbrillerne og den lille, sarte lyserøde mobiltaske.
Jeg synes også virkelig, at jeg mangler nogle sommersko, som ikke er ballerinaer, hihi. De sorte sandaletter kan styles både til hverdag til et par jeans og til en fin aftenkjole. Blomsterprint er overalt for tiden, og der er da heller ikke noget bedre tidspunkt end NU til at gå amok med blomster ;-) Desværre kan vi nok ikke komme uden om nogle regnbyger hist og her, så en paraply er nødvendig, og denne gør da en regnvejrsdag lidt sjovere, ikk? Samtidigt vil de sorte støvletter jo være så lækre til det våde vejr :-)

Alle tingene er fra H&M, og kan lige nu findes i deres webshop - Undtagen det hvide net/tote bag, som er fra Gina Tricot :-)
Hvad går I og drømmer om for tiden? :-)

I må ha' en rigtig skøn Sankt Hans aften <3

- Knus L.

20 kommentarer:

  1. Åhh, jeg elsker de der blomsterhårbånd. De er siiimpelthen så kattens fine!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig også - Så fine! :D

      Slet
  2. Uhhhhh det er da bare nogle super lækre ting alle samme :) Og det hele kan klart bruges til sommer :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du synes, Line! :)

      Slet
  3. Ej, sikke en masse skønne ting du har fundet. Jeg kunne faktisk godt bruge dem alle sammen her til sommer! :D
    Jeg har lige siddet og luret på H&M's hjemmeside, og de har da bare så mange lækre ting lige for tiden :o) <3

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, fedt søde! :D <3
      Ja det har de virkelig - Det er meget irriterende, haha. Man får jo lyst til at klikke det hele hjem :D

      Slet
  4. Wauw tænkt at det alt sammen er fra HM (Med en lille undtagelse) og hvor er det bare fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! De har virkelig mange fine ting for tiden :)
      Dejligt du kan lide dem Ida!

      Slet
  5. Så fin collage! Jeg kan slet ikke få nok af smukke blomsterkranse i det fine sommervejr. Må virkelig snart anskaffe mig nogle flere. De er så søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser virkelig også bare så fint ud i sommervejret! Så fint look :)

      Slet
  6. Dejlige ting du har fundet her :) Er specielt vild med blomsterkransen (er jo perfekt til sommervejret!) og de fine leopard slip-ons :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også bare den er helt perfekt til sommervejret, så fint :)
      Dejligt du kan lide dem Julie, tak! :)

      Slet
  7. Dejlige ting <3

    Knus Mia

    SvarSlet
  8. Sikke en masse lækre sager smukke! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  9. Lækker collage!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fine ting! Jeg er vild med nærmest det hele :-D <3 Især nettet fra Gina!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor lækkert søde - Fedt du kan lide det! <3
      Jeg kan også rigtig godt lide nettet, det er ret cool :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥