The tans will fade, but the memories will last forever ♥

21.06.2014


Godeftermiddag <3
Selv om sommeren jo endelig er over os, har vejret ikke ligefrem vist sig fra sin bedste side de sidste par dage, hvor det bare har været gråt, vådt og blæsende. Derfor tænkte jeg, at det ville varme lidt med en masse sommerlige billeder, som I kan se ovenfor.

Når jeg ser billeder som disse, kan jeg ikke lade være med at drømme mig langt, langt væk. Forestil jer, at ligge på en strand i Los Angeles, omgivet af sand, blå himmel og palmer så langt øjet rækker. Med solbrun hud, bare tæer, fine sommerkjoler og let mad, mmm <3
Slentre ned af Hollywood Boulevard, og se alle de berømte bronze-stjerner på fortorvet, kigge i alle de lækre butikker på Rodeo Drive, mens man nynner Pretty Woman inde i hovedet (of course!), opleve Universal Studios, og se de forskellige kulissebyer fra de store, kendte film.

Eller tanken om, at ligge på bounty øen Koh Chang i Thailand, omgivet af kridhvidt sand, og det lækreste blå hav i de smukkeste, mest rolige omgivelser. Eksotisk frisk frugt på tallerkenen og en iskold drink i hånden, og bare koble fuldstændig af og glemme alt om regnvejr og hverdagens kedelige pligter. Åhh, det kunne jeg godt overskue! Hihi.

Rejsebureauet TopTours har rejser til enhver smag, uanset om man er til bounty strande eller storby ferie. De tilbyder blandt andet rejser til USA, Thailand og Dubai, samt krydstogter i f.eks. Middelhavet eller Caribien. Kig forbi deres hjemmeside, og drøm jer væk til varmere himmelstrøg og en masse fantastiske oplevelser <3

- Knus L.

Udarbejdet i samarbejde med TopTours, men er udelukkende udtryk for min egen mening!

12 kommentarer:

  1. Flotte billeder!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du synes, tak! :)

      Slet
  2. Årh nogle skønne sommer billeder. Håber snart at det danske sommervejr bliver bedre :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det håber jeg virkelig også!! :D <3

      Slet
  3. Skønne billeder du har fundet! :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Tog mig selv i at falde helt i staver over denne lækre beskrivelse af himlen! Haha, dejligt indlæg på en blæsende og grå dag!

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, årh det er jeg glad for at høre! Dejligt at drømme sig lidt væk :D

      Knus

      Slet
  5. Lækre billeder - der er nu ikke noget bedre end sommerferier :)

    SvarSlet
  6. Vildt lækre billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥