A girly day in Copenhagen ♥

27.07.2014


Godaften <3
Ovenfor kan I se min fredag (og lørdag morgen) i billeder :-) Fredag formiddag mødtes jeg med min veninde, Line, og så drog vi ellers straks mod Strøget. Vi nød det helt fantastiske vejr, og sommerstemningen inde i byen, osede i butikker og spiste en masse lækkert! Hen mod aftenen gik turen til Fisketorvet, da vi havde bestilt billetter til filmen Bad Neighbors i Cinemaxx. Man bliver jo NØDT TIL at se de film Zac Efron medvirker i, ikk? (Jeg skal jo liiige følge med i, hvad min kommende mand går og laver! Hæhæ)

Vi spiste fro-yo til aftensmad (det må man godt om sommeren), og så var vi selvfølgelig sultne igen sent på aftenen. Vi endte derfor med at bestille midnats-pizzaer, som vi spiste foran fjerneren, mens vi dasede og så tøsefilm, hihi. 
Næste morgen (klokken lidt-for-tidligt) serverede Line lækker morgenmad som vi hyggede med, inden jeg skulle afsted på den store, årlige familie skovtur, og hun skulle i sommerhus.
Det var da nok lige den skønneste start på weekenden - Jeg håber I har hygget mindst ligeså meget <3

- Knus L.

14 kommentarer:

  1. Jeg vil så gerne smage fro-yo! Jeg har endda fået det her til min by, så hvor doven kan man være?! :D Ellers ser det rigtig hyggeligt ud! <3

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, du må virkelig afsted! Jeg synes det er vildt lækkert!! :D Og dejligt forfriskende :D

      Knus <3

      Slet
  2. Det ser da bare super hyggeligt og skønt ud! Gode billeder ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt ud! :)

    Kig forbi bloggen - Jeg har netop nu, startet en ny giveaway om en lækker kjole!
    http://miaekholm.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så skønt med en tøsedag! :D

      Slet
  4. Det ser da simpelthen så hyggeligt ud! :-)

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  5. Iiiih, det lyder bare helt fantastisk!! :)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var altså også ret fantastisk :D

      Slet
  6. skønne billeder! :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det bare hyggeligt smukke :-) !

    Knus <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥