Advice ♥

27.07.2014


Godaften <3

Hvor er søndagen lige blevet af? Hihi. Jeg sov hos en veninde fra igår til idag, efter vi havde været en tur i byen. Dog var vi ret tidligt oppe, men alligevel synes jeg bare dagen er fløjet afsted! Om en times tid kommer en anden veninde og besøger mig, og så skal vi bare hygge med Lindsay Lohan-dokumentar på Kanal 4, og så sludre hele aftenen <3

Først ville jeg dog lige checke ind på bloggen, denne gang for at lave et lidt anderledes indlæg end jeg plejer. Dette handler nemlig om at være medlem af en a-kasse.
Vi ved jo alle, hvor vigtigt det er, at være medlem af en a-kasse - Alligevel kender jeg flere, der desværre tænker, at de "hellere vil spare pengene". Men ej, hvor er det dog en farlig risiko at løbe! Jeg er selv medlem, og jeg har været det i årevis - og pengene er altså godt givet ud! Jeg blev selv ledig, efter jeg var færdiguddannet, så jeg ved i hvert fald, hvor vigtig en a-kasse er.

Hos FTF-A er man økonomisk sikret, hvis man pludselig står uden indtægt, og så er de blandt de billigste a-kasser, samtidigt med at tilfredsheden blandt medlemmerne er meget høj - Tilfredsheden stiger kun år for år! Ud over at udbetale dagpenge (og efterløn), tilbyder de også job- og karriererådgivning. Der fokuseres hos FTF-A på hurtigst muligt at få medlemmerne i job, uanset om det er medlemmer i arbejde, der ønsker nyt job eller karriereskift eller medlemmer som går ledige. Derfor tilbyder de også sparring på ansøgninger og CV indenfor 24 timer. Er man studerende kan man endda være medlem af a-kassen helt gratis :-)

Jeg håber I kunne bruge indlægget til noget, og at I har fået lidt at tænke over, hvis I (som så mange andre) desværre ikke er medlem - Eller måske står og leder efter en billigere/bedre a-kasse. Kig forbi deres hjemmeside, og læs meget mere! :-) 

Ha' en skøn aften <3

- Knus L.

Indlægget er udarbejdet i samarbejde med FTF-A, men er udelukkende udtryk for min egen mening!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også medlem af en a-kasse, og det er simpelthen for dumt at lade være!

    Og jeg vil så gerne se den dokumentar om Lindsay Lohan, men jeg har ikke kanal 4. Det er bare så træls :(
    Håber du har nydt din weekend smukke <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig søde!
      Ej øøøøv at du ikke har Kanal 4! Måske du kan finde det på YouTube? Eller Nutv.dk? :D

      Håber du har en skøn dag! Knus til dig <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥