Dance like nobody's watching ♥

21.07.2014


Godformiddag <3

Fornylig var jeg en tur ude i Københavns natteliv sammen med en veninde, så jeg ville lige vise jer mit outfit fra aftenen :-) Jeg var hoppet i en kort, sommerlig nederdel med lyserøde blomster og en crop top, tilsat en lille pink clutch og en mere "rå" halskæde, for at give outfittet en smule kant. Skoene var nogle kilehæle, da de jo er perfekte når man skal danse en hel nat - og når man skal traske rundt fra sted til sted på alle de brosten, som indre by er fyldt med! Hihi. Hvad synes I om outfittet? Det var rigtigt behageligt at ha' på, da der ikke var noget der strammede nogle steder, og det var let at bevæge sig i - Hvilket er vigtigt for mig, da jeg helst danser til solen står op, når jeg er i byen ;-)

Nå, nu vil jeg smutte igen. Jeg skal nemlig en tur på stranden med en veninde, så jeg må hellere komme afsted :-) I må ha' en helt fantastisk mandag! Jeg håber I får mulighed for at nyde det skønne sommervejr!

Tak fordi I kiggede forbi <3

- Knus L.


14 kommentarer:

  1. Hvor er du altså bare gudesmuk! Og sikke en nederdel! Så fin :-)

    Kig meget gerne forbi -
    Knus Michelle Eckert // michelleeckert.bloggersdelight.dk ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh jaer, en sød kommentar! Tusind tak Michelle! :)

      Slet
  2. Årh, elsker roseprintet!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne! Det er jeg glad for :)

      Slet
  3. Hvor ser du bare skøn ud, og så er det da bare et vildt lækkert outfit du har på.
    Jeg er totalt vild med nederdelen. Den er alt for sød! :D

    Og det lyder lækkert med en tur på stranden. Jeg har faktisk slet ikke været på stranden endnu.
    Måske jeg skulle gøre det imorgen? :o) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusind tak smukke! Du er altid så sød! :D
      Jeg er også glad for den, den er også tøset og sommerlig, hihi.

      Det var så skønt på stranden! Når det er SÅ varmt er det virkelig lækkert med vind og vand :D
      Mon du kom afsted? :D
      Knus <3

      Slet
  4. Du ser sååååå godt ud! :D
    - Super sød nederdel!

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, jeg kan da godt lide dine kommentarer, hihi.
      Tusind tak søde Line! :D

      Slet
  5. Cute skirt! :)


    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥