Hello July ♥

02.07.2014


Godformiddag <3
Jeg håber I nyder jeres onsdag, og at vejret er fantastisk hos jer :-) Jeg skal ses med en af mine nære veninder her om lidt, og så var det meningen at vi skulle nyde solen, men lige nu er det bare fuldstændigt overskyet, øv. Nu havde jeg ellers lige besluttet, at mine blege stænger skulle luftes og ha' lidt kulør :-) haha. Det bliver nok heller ikke idag så! ;-)

Jeg kan slet ikke forstå, at vi allerede er trådt ind i juli måned! Juni FLØJ jo simpelthen afsted! :-) Ovenfor kan I se nogle få billeder, fra hvad min juni måned blandt andet gik med :-) Dagene blev brugt i selskab med de allerdejligste mennesker, blandt andet til et par pinsefrokoster, en tur på Dragør Kræmmermarked og ose lidt, til fødselsdag, et par shoppeture og ellers bare ren hygge! Derudover har jeg nydt solen (når den endelig har været fremme), luftet ballerinaerne og sommertøjet og prøvet at fange hverdagens fine, hyggelige øjeblikke - og så har jeg selvfølgelig også lige taget et par selfies, haha.
Jeg håber I har haft en helt fantastisk juni, og at juli bliver mindst ligeså lækker, forhåbentlig med lidt mere sol <3

- Knus L.

17 kommentarer:

  1. Lyder som om du har haft en god juni måned <3 Og jeg er helt enig i, at den bare er FLØJET afsted!

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så vildt! Sommeren må godt lige sætte tempoet lidt ned, hihi <3

      Slet
  2. Nej det er helt vildt som tiden flyver afsted lige for tiden :D
    Men giver dig evigt ret med solen, hvor bliver den af?? min blege stænger trænger også til farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det godt nok heller ikke, synes der er lidt for mange skyer og lidt for lidt sol, øv!
      Godt det ikke bare er mig, der har blege stænger! Haha

      Slet
  3. Jeg savner også solen efterhånden - det er bare SÅ typisk dansk sommer :P

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vejret er meget svingende! Sommeren var bare SÅ god sidste år!! :)

      Slet
  4. Det er virkelig nogle fine billeder :)

    SvarSlet
  5. Skønne billeder! Håber helt sikkert også på lidt mere sol ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Nu må den sol da også virkelig snart komme lidt frem igen ;)

      Slet
  6. Åh så skønt med sommer! Dejlige billeder :D

    Knus!

    Kig forresten forbi bloggen hvor der er give away! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så mangler solen bare :) hihi. Mange tak :D

      Slet
  7. Super skønne billeder <3

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Uh, det ser skønt ud - håber denne måned bliver lige så rar.

    - Anne

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥