It's just a little addiction, you know? ♥

22.07.2014

Hej <3
Så er det igen blevet tid til lidt billeder fra min instagram! Som I ved, er jeg lidt afhængig, og jeg synes det er det hyggeligste sociale medie! Jeg elsker at se, hvad andre poster, om det så er mad, fashion, børn, dyr, fitness eller hvad man laver lige i det øjeblik, så er det bare så hyggeligt - og så er der virkelig mange inspirerende mennesker! Hvis I har nogle, I elsker at følge, så skriv det endelig i en kommentar, da jeg meget gerne vil følge nogle flere :-) Skriv også gerne, hvad I selv hedder på Instagram, så jeg kan smutte ind forbi jer, hihi.

Som I kan se på nedenstående billeder, har jeg postet EN DEL madbilleder på det sidste - Måske lidt for mange! Men sommeren byder jo på så meget lækker mad, så det er svært at lade være. Derudover har jeg taget billeder af mine yndlings shorts og en buket blomster, som jeg fik af min veninde forleden :-)

Rigtig god dag til jer <3

- Knus L.


18 kommentarer:

  1. Åh mums alt det lækre mad! Uhmmm bliver helt sulten, selvom jeg lige har spist... hihi xD
    - Flotte billeder :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det var ikke godt! Men jeg kender det, utroligt hvad madbilleder kan gøre :D

      Slet
  2. Flotte og lækre billeder ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Man bliver jo helt sulten af det her indlæg! Og hey - skal vi ikke snart se noget celebrity style fight igen smukke? :-D

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak søde? :D Eller undskyld? :D
      Hvor er du bare sød! Jo, selvfølgelig skal vi det! God idé :D

      Knus <3

      Slet
  4. sikke nogen smukke billeder! - munden løber nærmest i vand haha..

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  5. Mmh hvor ser det lækkert ud smukke :D

    SvarSlet
  6. Elsker madbilleder! Og følger også flittigt med på din instagram :D

    Kig forbi bloggen. Jeg har lige anmeldt en rigtig god webshop!
    http://miaekholm.blogspot.dk/2014/07/rum9.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Det glæder mig at høre :D <3

      Slet
  7. Min Instagram-profil er også spækket med madbilleder i øjeblikket. Når det er ferie har man endelig tid til at spise en masse god mad :D Jeg hedder @frksarat på Instagram, hvis det er ;)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, sådan skal det være! :D
      Jeg kigger helt sikkert forbi dig :D

      Slet
  8. Dejlige billeder! :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare nogle smukke billeder. :-D <3

    Knus Mia

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥