Just let me shop, and no one gets hurt ♥

27.07.2014


Hej <3
Jeg håber I har en fantastisk weekend piger, og at I får nydt det skønne sommervejr? :D 
Jeg har sovet hos en veninde fra igår til idag. Her til morgen stod vi og kiggede lidt i hendes skab, da hun havde vild tøjkrise, inden hun skulle afsted til Grøn Koncert. Og så kom vi til at snakke om shopping! - Og at vi begge to har en helt ustyrlig shoppetrang i disse dage. Altså, man har selvfølgelig altid lyst til at shoppe, ikk? Men ind i mellem, bliver trangen bare endnu større, hihi. Især når vejret er lækkert og butikkerne er fyldt med de fineste sommersager - og så er meget af det jo ovenikøbet på tilbud lige for tiden ;-) Og så mangler man jo altid ét eller andet, ikk? ;-)

Apropos shopping! Kender I hjemmesiden &Co.dk? De forhandler en masse forskellige mærker, blandt andet Just Female, Five Units, Jeffrey Campbell og Cheap Monday! Og lige nu kører de en masse sommertilbud, så det er værd at kigge forbi webshoppen :-) For eksempel er deres Converse sat meget ned, hvilket er lidt for fristende for mig, da jeg selv drømmer om et nyt par ;-) Men der er nu meget på hjemmesiden, jeg drømmer om! Især de lækre sko fra Jeffrey Campbell som I kan se ovenfor, og Five Unit- bukserne med læderlook, de er jo så fede! :-) &Co.dk har forresten også en masse lækre sager til fyrene! De sælger nemlig alt fra skjorter og tanktops til sko og jeans :-)
- Hvad drømmer I om at shoppe lige for tiden? :D


- Knus L.

Dette indlæg er udgivet i samarbejde med &co.dk, men er 100% udtryk for min egen mening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥