Oh Monday, where did you come from? ♥

07.07.2014


Godformiddag <3

Jeg beklager stilheden her på bloggen i weekenden, men de sidste par dage har den bare stået på spontan hygge med venner og veninder :-) Dagene er gået med filmhygge, en masse snak og das, og en tur i byen samt at være ude i det lækre sommervejr, blandt andet på stranden.
Det lykkedes mig at få taget nogle billeder af mit "party outfit" i lørdags , så de kommer på bloggen snarest! :-) Jeg håber I også har haft en helt fantastisk weekend - Hvad har I lavet? :-)

Jeg vil smutte igen, min søde veninde kommer nemlig her snart, og så bliver hun og sover hos mig, det bliver bare så hyggeligt! Og helt perfekt at hygge indenfor med dyner og snacks, når det regner, som det gør her lige nu :-) I må ha' en rigtig god dag!

- Knus L.

11 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig weekend,
    jeg har bare flyttet for nogle venner,
    ikke videre spændende ;) hihi.
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, måske ikke det aller mest spændende.
      Men skønt at du kunne hjælpe dem :D

      Slet
  2. Ej det lyder som en helt fantastisk weekend <3
    Jeg har været på mini ferie hos familien :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har det godt nok også været :D
      Ej hvor hyggeligt søde <3

      Slet
  3. Lyder som en skøn weekend smukke :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det bare som en lækker weekend! :o)
    Og jeg glæder mig til at se dit party-outfit. Eller er det det du har lagt på Instagram? For det er bare SÅ flooot :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :D
      Hihi, ja det er det :D Tusind tak sødeste! Hele outfittet kommer på bloggen <3

      Slet
  5. Det lyder som en vidunderlig weekend! Og du har i øvrigt helt ret: regnvejr ér hyggevejr :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nød den virkelig også :D Jeg kunne ikke være mere enig :) <3

      Slet
  6. Det lyder som en virkelig fantastisk weekend!

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥