Oh those summerdays ♥

09.07.2014

Godaften <3
Jeg var egentlig på vej i seng, men ville lige hurtigt checke ind på bloggen :-) Som jeg skrev forleden, hyggede jeg med en veninde i mandags, og hun blev så hos mig til igår aftes. Ovenfor kan I se lidt instagrambilleder fra de sidste par dage. Vi nød det gode vejr på stranden, gik en lang tur, spiste fantastisk lækker mad (hvorfor var det lige jeg var skeptisk over for bønnefritter?? De er jo så lækre!), osede i butikker og gik i gang med nogle mindre projekter i min lejlighed - Derfor nåede jeg heller ikke at lave noget indlæg igår, desværre.

Jeg håber I har haft nogle helt fantastiske solskinsdage? Her har det godt nok været varmt - Faktisk for varmt til bare at sidde i solen! Men hvor kunne jeg dog godt vænne mig til det skønne sommervejr, med sol dagen lang og de lyse, lune aftener. At kunne lufte sommerkjoler og shorts, uden at skulle bekymre sig om at huske en trøje eller en paraply. At vågne til en blå himmel, og at sidde ude og spise morgenmad i solen, hihi. At rende rundt i bare fødder og mærke græsset mellem tæerne. Det er jo SÅ lækkert! Og så bliver ens humør altså bare lige lidt bedre, når solen skinner, ikk? :-) Jeg håber i hvert fald det fortsætter <3

Sov skønt, når I når dertil. Og så må I ha' en skøn torsdag! :-)

- Knus L.

21 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder smukke <3

    SvarSlet
  2. Fine billeder og det lyder som om I rigtig har hygget jer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke! Det har vi godt nok også <3

      Slet
  3. eeeej hvor ser den tallerken mad altså lækker ud! :)
    det ser rigtig hyggeligt ud, det dejligt med det gode vejr :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja der tryllede min veninde lige i køkkenet! ;)
      Ja, jeg elsker vejret! Alt bliver bedre i solskin :D

      Slet
  4. Muums, de bønnefritter ser lækre ud!
    Du må meget gerne lave indlæg med opskrift :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De var SÅ lækre! :D
      Det vil jeg huske, tak for kommentaren <3

      Slet
  5. Fine, sommerlige billeder! Det lyder som om, det var nogle rigtig hyggelige dage!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Mathilde :D Det var det også!

      Slet
  6. Hvor ser og lyder det bare hyggeligt! :D
    Og bønnefritter er super gode. Jeg var også skeptisk i starten, men nu er det noget jeg får tit, haha! :o)

    Håber du har haft en god weekend <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, man skulle bare ikke tro at bønner kunne smage SÅ godt! :D

      Tak søde, jeg håber også du har haft en fantastisk weekend <3

      Slet
  7. Du har så ret, det er virkelig rart! Og ser så hygge ud :-)
    Tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      Selv tak for din kommentar, hihi.

      Slet
  8. Hvor ser det bare skønt ud smukke ;)
    dejligt i har råhygget' <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har bare været SÅ skønt :D <3

      Slet
  9. Skønne billeder :)
    Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog - har en giveaway kørende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D
      Selvfølgelig kigger jeg forbi :)

      Slet
  10. Åh, det lyder jo som om, du har en vidunderlig sommer! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger at udnytte den på bedste vis, hihi <3
      Håber også du nyder sommeren søde Rikke :)

      Slet
  11. JEg vil så gerne prøve de bønnefritter. Har ikke hørt andet end rigtig godt om dem :)
    Og ja det er så lækkert vejr. Jeg lå på stranden i 6 timer i lørdags og igen søndag. Og var det ikke for blæsten, så ville jeg heller ikke have kunne holde det ud.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥