Shopping is always a good idea ♥

20.07.2014






Godeftermiddag <3
Jeg håber I har en rigtig skøn søndag, og at I har fået nydt sommervejret :-)

Jeg ville lige checke ind, og vise jer nogle lækre sager, som jeg har været så heldig at modtage i gave. De har nemlig været så fantastisk søde hos GadgetCity.dk at sende mig lidt gadgets til min iPhone :-)

Jeg har på det sidste rendt rundt uden cover til min iPhone, så dette lilla silikone cover (det ser blåt ud på billederne, men det er altså lilla) er helt perfekt til at beskytte min elskede telefon mod ridser. Samtidigt gør det telefonen lettere at holde på, så den ikke bare lige glider ud af hånden på én. Disse covers findes i en masse forskellige farver, og så koster de endda kun 89 kr., hvilket er meget billigere end så mange andre steder! :-)

Derudover har jeg fået et audiokabel, som fx kan bruges når man skal afspille musik fra sin mobil via et anlæg. Jeg bruger det i min bil, hvor jeg tilslutter den ene ende i bilradioen og den anden ende i mobilen, og så kan jeg høre (og skråle med på!) alt mit eget musik, når jeg kører. Og lige netop dette kabel er meget smartere end så mange andre, da det ikke kan filtre sammen og heller ikke fylder noget som helst da det automatisk bliver oprullet, og man så bare strækker det ud når man skal bruge det :-) Hvis I også kunne tænke jer sådan et kabel, kan I finde det for kun 49 kr. i webshoppen! 

Jeg har flere gange tidligere benyttet mig af GadgetCity.dk, og hver gang har jeg fået mine varer leveret på rekordtid - Og så har de endda gratis fragt på ALT! De har super service og er altid hurtige til at svare tilbage på henvendelser, så jeg kan varmt anbefale at shoppe hos dem! 

Jeg vil smutte igen, I må nyde jeres aften! Og så er jeg snart tilbage igen - Nu må det også være slut med stilheden på bloggen, men "life happend", som man siger, og jeg har haft en masse spontane sommerplaner i selskab med nogle dejlige mennesker <3

- Knus L.

Sponsoreret indlæg, da dette er gaver jeg har modtaget. Indlægget er 100% udtryk for min egen ærlige mening!

4 kommentarer:

  1. Ved du om det audiokabel kan bruges til alle telefoner, eller kun iPhone? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, jeg svarede dig via mobilen, men kommentaren er åbenbart aldrig kommet fra :(
      Audiokablet kan bruges til alle telefoner - Der er jackstik i begge ender nemlig, og det er jo samme stik som til høretelefoner, ikk? :D
      Så det må kunne fungere på alle telefoner med jackstik :D

      Knus <3

      Slet
  2. Lækkert indlæg og det kabel der, burde jeg os have fat i!

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også virkelig smart! :D Jeg er så glad for det! hihi.

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥