There's always blue sky behind the dark clouds ♥

03.07.2014

Godaften <3
Jeg ville lige hurtigt checke ind og vise mit outfit fra igår. Min veninde og jeg havde planlagt at vi skulle ud og nyde "det gode vejr" inde i byen. Vejret var dog ikke særlig godt - Det var overskyet det meste af dagen og det blæste meget, og det var bare ikke særlig varmt. Derfor endte jeg også med at tage strømpebukser under mine shorts, som jeg tænkte, jeg altid kunne smide hvis solen alligevel besluttede sig for at komme frem. Men det skete desværre ikke! Så shorts med strømpebukser og en strik var perfekt til det lidt kedelige vejr.  I stedet for at være ude, endte vi med at sidde inde og spise koldskål og sortere al hendes tøj, så vi hyggede og var endda lidt flittige ;-)

Nå, jeg vil hoppe i seng inden jeg falder i søvn med hovedet i tastaturet :-) Jeg håber I har haft en fantastisk dag! Tusind tak fordi I lige kiggede forbi, det betyder så meget <3

- Knus L.


9 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt - Vejret på trods!! :)

    Vejret skulle heldigvis blive rigtig godt i dag, jeg håber du kan nyde det? Jeg skal arbejde, så jeg skal bare sidde inde og svede desværre!

    SvarSlet
  2. Lyder alligevel som om at I havde en hyggelig dag :) Og så fine shorts - dem er jeg ret vild med :)

    SvarSlet
  3. Hihi, jeg har samme shorts som dig :)
    og jeg er viiild med din trøje!
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Søde sødt, enkelt og flot outfit :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Rigtig fin bluse!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Så lækkert et outfit. Jeg er vild med det hele - og især shortsene. De er bare SÅ fine! :D
    Håber du nyder weekenden <3

    SvarSlet
  7. Hvor er du fin. Elsker dine shorts :-)

    Knus <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥