Celebrity Style Fight ♥

10.08.2014


Så piger, nu skal vi til det igen! Dette indlæg har faktisk været efterspurgt, så jeg tænker, at det må være på tide, det kommer tilbage på bloggen ;-) Jeg elsker simpelthen når I kommer med ønsker/ris/ros generelt - Så tusind tak <3


Anyway, here we go! Celebrity Style Fight - Hvem bærer outfittet bedst? Drew Barrymore eller Kim Kardashian?

Jeg synes faktisk, at begge kvinder gør det godt denne gang, og det er svært at vælge en favorit. Dog synes jeg, at kjolen falder lidt flottere, når den er lang, som på Drew Barrymore. Men på den anden side foretrækker jeg de nude stiletter, Kim Kardashian har på til. Og på en måde, synes jeg også hendes hår passer bedst til kjolen. Hmm, hvis vi nu giver Kim K. den lange kjole på, så tror jeg hun er min favorit, da hendes "accessories" bare lige er en tand bedre end Drews. Hvad siger I? :-)

Rigtig god søndag til jer, jeg håber I nyder dagen <3

- Knus L.

10 kommentarer:

  1. jeg synes den ser så fantastisk ud på begge at jeg slet ikke kan vælge,
    wauw hvor ville jeg gerne have den i mit skab!
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jaa, endelig! :-D Elsker disse indlæg søde! Jeg synes faktisk Kim ser bedst ud - hvis hun lige smed halskæden ville det være perfekt ;-)

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu, du er så sød :D Fedt du kan lide dem! Jeg vil helt klart prøve at lave dem lidt oftere fremover <3
      Jeg er enig, halskæden er ikke god til! Men ellers sidder det hele lige i skabet :D

      Slet
  3. Synes, Drews hår passer perfekt til den kjole hun har på, da den er mere formel, og omvendt med Kims hår. Men er nok mest til Drews look, men tror det er fordi jeg bedre kan lide hende. Haha :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg kan også bedst lide Drew! :D Så jeg kan godt følge dig! :D

      Slet
  4. Jeg kan slet ikke vælge haha:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥