Celebrity Style Fight ♥

17.08.2014


Nu prøver jeg at få lavet disse indlæg lidt mere regelmæssigt, da jeg synes de er lidt sjove, og det virker til at I også godt kan lide dem! :-) So, here we go again!

Denne gang er der dømt Style Fight mellem Stacey Keibler og Vanessa Hudgens - Hvem synes I bærer den sølv kjole bedst?

Jeg synes de begge ser skønne ud! Men hvis jeg nu virkelig SKAL vælge en favorit, så synes jeg egentlig, at Vanessas mørke hår står i perfekt kontrast til den sølvfarvede kjole - Samtidigt med de sorte pumps og den sølv clutch binder hele looket sammen. Jeg er nemlig ikke så vild med de lilla stiletter som Stacy har på til kjolen. Men hendes hår er ellers virkelig lækkert stylet :-) Hvad synes I?

- Knus L.

18 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig! Og især attituden som Vanessa bærer til ;)

    - Line
    http://bylinek.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Vanessa Hudgens, helt klart!! :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer også på Vanessa Hudgens :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi. Fedt du kommer med din mening søde <3

      Slet
  4. Er heller ikke vild med de lilla stiletter, men synes nu, at Stacy bærer kjolen flottest. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun gør det sgu også godt :) Tak for din kommentar <3

      Slet
  5. Åh, jeg kan huske da ugebladet Kig Ind plejede at lave den slags - jeg ved ikke, om de gør det mere dog - men det var helt vildt sjovt! God idé :D Jeg er fuldstændig enig med det: Vanessas mørke hår passer bedst til kjole, selvom det godt kunne have brugt en bedre styling!

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg også godt huske! :D Tror faktisk ikke de gør det mere? Men det var dem jeg blev inspireret af, hihi.
      Jeg er helt enig! Stylingen af håret er lidt øv, men ellers synes jeg hun gør det bedst :D

      Tak for din mening <3

      Slet
  6. De er nu sjove sådan nogle style fight men jeg er ikke sikker på at de kendte synes det er så sjovt at se den kjole eller det tøj man har på sidde på en anden person. Nå men jeg synes nu at den kjole klæder Vanessa Hudgens bedst :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er nok ikke altid det sjoveste - Slet ikke hvis det ovenikøbet er til samme event!! :) hihi.
      Tak for din mening <3

      Slet
  7. Jeg synes de begge klæder kjolen godt, og den passer til dem begge :) <3

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  8. Vanessa! Egentlig mest Stacey, men stiletterne ødelægger det lidt :-)

    Knus <3 God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det synes jeg også :)

      Rigtig god dag til dig <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥