Change it up ♥

20.08.2014


Godaften <3
Fornylig viste jeg jer et lille hjørne af min stue, fordi jeg havde lavet lidt om. Nu har jeg så igen, igen, igen lavet lidt om derhjemme (se tidligere indlæg HER). Så her kommer samme hjørne, som det ser ud nu. Det lille skab jeg havde i stuen har jeg nu flyttet ind i mit soveværelse, så jeg kan opbevare alt mit makeup, mine hårprodukter, krøllejern, glattejern osv. heri :-) Og så har jeg i stedet en kommode i stuen til alle de der ting, man ikke lige ved hvor man skal gøre af - plus ekstra stearinlys, duge, servietter osv. osv. :-)

Samtidigt ville jeg lige vise jer den wallsticker jeg snakkede om forleden, som hænger over min sofa, som I kan se ovenfor :-) Jeg har længe været vild med wallstickers, og i weekenden købte jeg endnu én - dog bare en lille bitte én, som hænger over skabet i soveværelset. Jeg synes det giver sådan et hyggeligt udtryk, og så kan man jo altid finde en wallsticker, som passer til lige præcis ens hjem og personlighed :-)

Jeg vil hoppe i seng.. Altså, du ved.. Ligge med mobilen en times tid og tjekke Instagram, Facebook og YouTube ;-) Sov godt når I når dertil, og ha' en skøn torsdag <3

- Knus L.

Life is short.
Break the rules, forgive quickly,
Kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably,
and never regret anything that made you smile <3

20 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud! Jeg kan rigtig godt lide citatet!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
  2. Det ser så hyggeligt ud! Og super fedt citat! <3

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Line! Jeg kan også godt lide det <3

      Slet
  3. Du bor simpelthen så hyggeligt smukke <3 Jeg er jo også selv stor fan af wallstickers, og har et hængende i stuen og soveværelset. Hav en dejlig dag!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Et rum bliver også bare så fint og personligt med wallstickers, synes jeg :)
      Tusind tak smukke! Rigtig god dag til dig <3

      Slet
  4. Hvor ser det bare godt ud smukke :-)

    SvarSlet
  5. Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud. Og så er jeg helt vild med dine wallstickers - og især den over sofaen.
    Du må have en dejlig weekend <3

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde! Den er jeg også rigtig glad for, både pga. citatet, men også fordi den er så stor :D
      Rigtig god dag, knus <3

      Slet
  6. Der ser da hyggeligt ud, årh!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  7. Så fiiiiint! :)

    Knus Mette

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare godt ud smukke :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥