Danish summer at it's best ♥

07.08.2014



Godeftermiddag <3
Jeg håber I har nogle rigtig skønne dage, og at I har fået nydt det lækre vejr en masse på det sidste! I dag er det dog overskyet og kedeligt vejr her hos mig, men så er det jo oplagt at checke ind på bloggen, ikk? Det er jo alt for lang tid siden efterhånden!
Jeg har virkelig nydt de sidste små to uger med en masse fantastiske venner og veninder, og koblet fuldstændigt af, og bare HYGGET! :-)

Blandt andet har jeg haft sleepovers med nogle veninder, jeg har været i byen et par gange, set tøsefilm med pigerne, været på kææmpe familieskovtur på Kronborg Slot og hygget på Bryggen og Amager Strand, og bare nydt den danske sommer. Derudover har en af mine veninder og jeg sorteret ALT hendes tøj og ALT mit tøj - Det brugte vi et par dage på ;-) Men hvor er det skønt at få gjort - og meget nemmere, når man er to til det. Ellers ender man (jeg) bare med at gemme stort set det hele, selv om man inderst inde jo godt VED at man aldrig får den der lidt for stramme, og lidt for korte, kjole på igen ;-) Samtidigt opdager man nogle lækre items, som man helt havde glemt man havde! Det er faktisk lidt ligesom at ha' shoppet en masse nyt ;-) Derudover fik vi også lavet lidt om i min lejlighed, rykket lidt rundt på nogle ting og hængt hylder og wallsticker op, så lækkert at få styr på :D

Jeg beklager at kvaliteten på billederne ikke er den bedste, men det er altså sommeren set igennem min iPhone, via Instagram ;-)


- Knus L.

14 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder søde :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, og det lyder virkelig som om, du har nydt de sidste par uger! Man skal også have lov at koble helt af engang imellem og bare nyde nuet <3

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har man bare brug for nogle gange <3 Det har også bare været så skønt!
      Håber du nyder sommeren søde <3

      Slet
  3. Rigitg fin blog du har dig, jeg følger dig som fast læser nu! :-) Vil du følge tilbage?

    knus
    www.thebeautifullmess.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak skal du have! :) Selvfølgelig vil jeg det - Du har en super fin blog :)

      Slet
  4. Det lyder som en virkelig lækker sommer!!
    Og jeg er vild med billederne - der er altså bare noget hyggeligt over disse små insta-moments :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også nydt dagene! :D
      Mange tak! Hihi. Jeg synes også det er lidt hyggeligt - Selv om kvaliteten måske ikke er den bedste ;-)

      Slet
  5. Det lyder og ser bare ud som en super god sommer du har haft! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også nydt det så meget som muligt :D <3

      Slet
  6. Det lyder alt alt for hyggeligt - og ser lige sådan ud :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har virkelig også nydt det - Men dagene er fløjet afsted! :)

      Håber også du nyder sommeren! :D

      Slet
  7. hvor er det bare nogle skønne billeder!
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det har også været nogle skønne dage! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥