I just want it to be my home ♥

13.08.2014



Godformiddag <3
Som altid, har jeg lyst til at ændre lidt i mit hjem - Tilføje lidt nyt og give det hele et lidt andet udtryk. Tja, drømme kan man jo altid! Og der er vel altid noget nyt man kan drømme om ;-) Men her har jeg i hvert fald fundet nogle ting, som let ville kunne gøre helheden af hjemmet lidt anderledes.
Jeg elsker kontraster, og savner lidt kontraster i min bolig. Derfor prøver jeg at tilføre lidt andre farvenuancer, end de helt sarte beige/creme/rosa jeg ellers tidligere har holdt mig til - Lige nu er jeg vild med det sort/hvide look. Men helt ærligt, det er som om jeg altid skifter mening igen i løbet af et par måneder, det er så dumt :-) Heldigvis er alle ovenstående sager i den billige ende, da de er fra H&M Home. Og jeg overvejer virkelig at klikke flere af dem hjem. Men helt ærligt, er det kun mig, der synes, at det er lidt kedeligt at købe sengetøj? Men samtidigt er jeg bare så træt af altid at kigge på de samme sæt i soveværelset, hihi.

Hvad drømmer I om for tiden? Og bliver I også hurtigt trætte af, at kigge på de samme ting i hjemmet, eller er det bare mig? <3


- Knus L.

7 kommentarer:

  1. Jeg elsker den midterste pude <3

    SvarSlet
  2. det er også dejligt med fornyelse. er vild med puden med marmor printet :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER H&M home, og kunne seriøst købe mig fattig derinde :-) Jeg har heldigvis fået dækket mit boligshopping behov for det næste lange stykke tid ;-)

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. De er bare super søde alle sammen! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med sengetøjet nede i venstre hjørne. Det er da bare SÅ fint!
    Jeg synes også altid det er kedeligt at købe sengetøj, men alligevel så kan jeg ikke lade være med at kigge efter noget noget nyt, når jeg fx er i IKEA! :D

    Knus til dig! <3

    SvarSlet
  6. Jeg kunne lave om i hjemmet hver uge, hvis det skulle være haha <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥