Insta lately ♥

14.08.14


Godmorgen <3
Som I ved er jeg vild med Instagram, og her kan I se nogle af mine seneste billeder derfra. :-)

På det sidste har jeg..
.. Nydt det fantastiske vejr (så længe det varede)
.. Spist luksus pitabrød hjemme hos mine dejlige forældre <3
.. Skrevet og sendt fødselsdagskort, så hyggeligt!
.. Spist Special K til morgenmad - Her med tranebær, havregryn, frysetørrede jordbær, græskarkerner og chokolademusli :-)
.. Været til Zumba og derefter slappet af iført hyggebukser :-)

Hvis I har lyst, kan I finde mig på Instagram under navnet AllThingsGlitters - Hvad hedder I? Så kigger jeg forbi <3

Nå, nu må jeg hellere få gjort mig færdig. Jeg skal nemlig hjem til en skøn veninde, og så står den bare på tøsehygge hele dagen :-) Hvad skal I bruge jeres dag på? <3


- Knus L.

14 kommentarer:

  1. Dejlige insta billeder <3

    Knus

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder, du ser så godt ud :D

    / Liselotte

    SvarSlet
  3. Så fint og hyggeligt indlæg. Skønt at følge dig på IG :)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt og lækkert ud :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Love your instagram pics! :)
    Come and visit my blog if you want!

    Big kiss from Mexico city.


    xx
    www.modacapital-blog.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks! I will definitely visit your blog! :)

      Slet
  6. Skønne billeder!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Det er så hyggeligt at følge dig smukke! <3

    Jeg skal ikke lave noget bestemt idag udover at slappe af... og så en tur på Mac iaften :D
    Det har jeg ikke været længe, så det glæder jeg mig til, hahaha!

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde selv smukke! :D <3

      Det lyder som en skøn dag - Lækkert med Mac! Det er også længe siden for mit vedkommende, desværre ;)

      Knus <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥