Just a little something ♥

11.08.2014


Godmorgen <3
Jeg ville bare lige hurtigt vise jer mit nye vitrineskab, som har fået plads i min stue. Før havde jeg en stor (og ret klodset) kommode stående her, hvor spejlet hang på væggen ovenover. Jeg syntes ikke helt, kommoden passede ind i stuen, og rykkede så om i det meste af mit hjem, for at der var plads til at den kunne være i soveværelset i stedet (det var altså noget af et projekt, haha). Så nu er der rent faktisk også (nogenlunde) plads til alt mit tøj i soveværelset - Virkelig praktisk ;-) Og så kom der samtidigt lidt mere "luft" i stuen.
I spejlet kan I ane lidt af min nye wallsticker, som hænger over sofaen, men den må I se på et andet tidspunkt :-)
Det er så skønt at få lavet lidt om i sit hjem, det er utroligt så meget de helt små detaljer gør, synes I ikke? Desværre synes jeg bare hele tiden, der er et eller andet nyt, jeg får lyst til at rykke rundt på, eller ændre fuldstændigt - Jeg er ikke den eneste, vel? :D

Nå, jeg vil smutte igen, I må ha' den skønneste dag!

Tak fordi I kigger forbi! <3 Husk, I også kan finde mig på Instagram HER og Facebook HER <3

- Knus L.

10 kommentarer:

  1. Haha du er langt fra den eneste med evig trang til fornyelse i hjemmet - min kæreste er efterhånden ved at være godt træt af mig :-D Det skab står super fint der! <3

    Knus til dig
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ej det er jeg altså glad for at høre! :D Jeg troede det bare var mig, der var lidt sjov på det punkt, haha. For jeg synes ikke mine veninder er ligeså slemme :D
      Tusind tak søde <3

      Knus til dig også!

      Slet
  2. Hvor ser det bare fint og hyggeligt ud!
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor ser det fint ud! Jeg er helt vild med de lyserøde blomster!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusind tak! Det er jeg glad for :)

      Slet
  4. ej det ser yndigt ud! - sååå fint :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak, det er sødt af dig at sige! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥