Random facts about me ♥

08.08.2014


♥ Jeg hedder Louise Lykke til fornavn, men ville allerhelst skrotte "Louise" ♥ Jeg er seriøst afhængig af Instagram, og synes det er det hyggeligste sociale medie! ♥ Jeg er typen, der spiser pålægschokolade fra pakken, når jeg er lækkersulten ♥ Lige meget hvor tidligt jeg står op, går jeg altid sent i seng - Jeg fungerer bare bedst om aftenen ♥ Jeg spiser en eller anden form for natmad hver dag ♥ Jeg er typen, der elsker at sende julekort og fødselsdagskort med posten ♥ Jeg elsker at blogge, men jeg er elendig til at sætte mig ned og lave indlæggene ♥ Noget af det bedste jeg ved, er at tage ud og danse til solen står op ♥ Jeg har lidt af et girl-crush på Selena Gomez. Hun er så "classy" og fuld af Girlpower! ♥ Jeg har seriøst svært ved højre og venstre, og det er så pinligt - og upraktisk når man kører bil 

Har vi nogle random ting tilfælles? :D
Rigtig god fredag til jer - og tak fordi I kigger forbi <3

- Knus L.

18 kommentarer:

  1. Elsker disse indlæg :)
    Jeg har det på helt samme måde med kort :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to, hihi.
      Det er altså også bare hyggeligt! :)

      Slet
  2. Så hyggeligt et indlæg ;) Elsker også selv at sende især julekort med posten - det er bare hyggeligst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie! :D
      Ja, det synes jeg også, det er bare lige lidt hyggeligere! :)

      Slet
  3. Årh elsker den slags indlæg, så sjove og gode! :))

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt <3 Jeg synes også det er så hyggeligt at læse den slags indlæg hos andre :D

      Slet
  4. Jeg er som dig. Fungerer også bedst om natten, og er sent op hver dag selvom jeg skal sååå tidligt op :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, er det rigtigt? Det er simpelthen bare så usmart :D

      Slet
  5. synes Louise Lykke er et fantastisk smukt navn :)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du dog sød! Tusind tak <3

      Slet
  6. elsker denne her slags indlæg! :)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Jeg er også helt vild med de her indlæg :-) jeg elsker at modtage kort, så derfor der jo også sendes nogle. Og så er jeg total højre-venstre blid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :D Det er altså også bare så hygggeligt at sende og modtage!
      Og DEJLIGT jeg ikke er den eneste, der har svært ved højre-venstre, haha.

      Slet
  8. Hvor er du dog smuk og hyggeligt med lidt facts! <3
    http://camillakolby.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du dog sød! Tusind mange tak <3

      Slet
  9. Elsker virkelig sådan nogen indlægs, de fortæller meget om dig! <3

    Knus<3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥