Today I would love to wear .. ♥

09.08.2014


Top ♥ Bukser ♥ Cardigan ♥ Blondebluse ♥ Nederdel ♥ Jakke

Godeftermiddag <3

Jeg håber I har en rigtig god lørdag! Jeg sidder bare og slapper lidt af og drømmer om en masse lækre sager fra Rosemunde. Jeg har fundet nogle af mine favoritter frem fra shoppen, og stylet to forskellige outfits. Outfits som jeg synes egner sig perfekt til en lørdag - Uanset om den bare står på afslapning og hygge med venner, en tur ud i nattelivet eller måske en date! :-) 

Jeg har på det sidste kigget langt efter de lækre bukser, som I kan se i første outfit. De er så fine og klassiske, og kan styles på tusindvis af måder, både til hverdag og til fint brug. Og så synes jeg toppen er helt perfekt til, enten med en cardigan som I kan se ovenfor, eller f.eks. en blazer eller en rå jakke. Et par spidse stiletter ville så lige være prikken over i'et, hvis I spørger mig ;-) Havde jeg alle disse items i min garderobe, var jeg hoppet i dem med det samme ;-)
Outfit nr. 2 er også sådan et, der bare altid holder. En sort nederdel, og så kan man jo sætte alt til! Her har jeg valgt en sart blondebluse, som jeg ville putte ned i nederdelen. Som I ved eeeeelsker jeg jo alt med blonder! Hihi. Jakken er måske lidt varm til disse dage, men den er bare så fed, at den skulle med! Og egentlig er den nok meget god til de kølige aftenener :-)
Hvad synes I om disse outfits? :D

Rigtig god lørdag til jer. Skal I noget spændende idag? :-) Jeg skal ses med en veninde senere, og så overnatter hun hos mig, så hyggeligt!


- Knus L
 
Sponsoreret indlæg

12 kommentarer:

  1. Den nederdel er bare så flot, elsker den facon som bliver snæver for neden, og den kan bruges til alt.
    Sara H

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig! :)

      Slet
  2. Jeg har den langærmede i hvid og er rigtig glad for den.
    Rosemunde laver bare nogle rigtig lækre ting og jeg vil rigtig gerne have deres toppe i alle farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det kan jeg godt forstå! Den passer jo til det hele :)
      Men ja, Rosemunde har bare generelt så mange lækre sager!

      Slet
  3. Det ser også lækkert ud da ;)
    Så det forstår jeg godt!

    SvarSlet
  4. super skønne ting du har fundet,
    jeg vil have det hele ;)
    www.BeautyByEbay.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to :D Dejligt du kan lide det!

      Slet
  5. Lækker collage! Synes især cardiganen er super fin :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg godt nok også. den er! :)

      Slet
  6. Elsker blodetoppen! :)

    http://fashiionistah.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥