A new beginning ♥

22.09.2014

Hej <3
Jeg håber I har en rigtig skøn dag, på trods af at det er MANDAG? :-) De fleste har jo et lidt anstrengt forhold til mandage - inkl. mig selv! Men skal vi ikke prøve at sige til os selv, at mandag er en perfekt chance for at starte ugen på bedste vis? En ny uge, en ny begyndelse - Alle muligheder ligger lige forude, ikk?
Lad os starte ugen med en masse energi (okay, vi faker måske det der med energien!) og idag sætte lidt tid af til LIGE det vi har lyst til! Om det så bare er at sumpe lidt med et sladderblad i eftermiddag, at få lagt neglelak, at løbe en tur, tage en morfar eller købe den der bluse man har savlet over hele sidste uge, hvad som helst. Gør noget godt for DIG idag <3

Jeg har selv gjort noget godt for mig selv - Jeg tog nemlig til Zumba i formiddag. Jeg elsker at danse, og få rørt mig (selv om det kan være meeeget svært at komme afsted!), og følelsen bagefter er jo fantastisk!

I må ha' en SKØN dag <3

Knus Louise-Lykke



2 kommentarer:

  1. Jeg prøver også altid at gøre noget ekstra godt for mig selv om mandagen, så det ikke føles så hårdt. ;D
    I dag har jeg fået rigtig god mad, og nu putter jeg i sengen :D Det er rart. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt søde! Det lyder også virkelig skønt :D
      Håber du har haft en dejlig dag!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥