Celebrity Style Fight ♥

21.09.2014


Godaften <3
Jeg håber I har haft den skønneste weekend? Som I nok kan fornemme ud fra stilheden her på bloggen har jeg haft nogle rigtig travle dage - Og jeg er altså ikke god til at planlægge indlæg, da det er lidt svært at gøre den slags indlæg "personlige"? Det er måske bare mig :-)

Nå, men vi skal til det igen, piger :D
2 stjerner er hoppet i den samme kjole - Hvem synes I bærer den bedst?
Stacy Keibler eller Vanessa Hudgens? :-)

Begge kvinder er jo gudesmukke, hvis I spørger mig - Og kjolen ligner en million på dem begge! Hvis jeg SKAL vælge en favorit, tror jeg dog jeg må sige at det bliver Vanessa - Men det er udelukkende pga. kjolens pangfarve, som jeg synes er helt fantastisk til hendes kulør og mørke hår. Men egentlig har jeg alligevel mest lyst til at sige, at fighten denne gang er uafgjort - Efter min mening :-) Hvad synes I?

Knus Louise-Lykke

Husk at deltage i min GIVEAWAY HER, hvor I kan vinde en kalender I selv designer ned til mindste detalje <3

4 kommentarer:

  1. Gud hvor er de bare smukke :D
    Især den første.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er SÅ smukke, ville gerne eje den kjole, haha :D

      Slet
  2. Synes også, de begge er rigtig smukke - på hver deres måde. Den ene er sådan mere "classic beauty", og den anden er mere sjov og farverig. Elsker dem begge. :D
    Og synes begge stjerner har valgt en stil med kjolen, som er lige dem (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er fuldstændig enig! De er begge SÅ smukkke. Tak for din kommentar <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥