Friday I'm in love ♥

12.09.14


Godeftermiddag, og rigtig god fredag til jer alle! Hvad er jeres planer for i dag? :-) Jeg er lige hoppet i hyggebukserne og får mig lige en lille eftermiddagssnack, så her står den bare på ren afslapning!

Jeg ville bare lige checke ind for at dele ovenstående billede, med det positive budskab. Det er så vigtigt, at huske på de små ting og finde selv de mindste glæder, hvis man har en øv-dag eller er inde i en svær periode. Der er positive ting hver dag, om det så er en sød sms fra veninden, at kæresten har købt ind til ens livret, hundehvalpen man mødte på vej hjem eller den søde kassedame i Netto. Det er bare med at åbne øjnene op for de små ting - De kan virkelig redde humøret, og give et smil på en grå dag.
Jeg håber I får en helt fantastisk weekend! <3

Knus Louise-Lykke

Husk at deltage i min GIVEAWAY HER, hvor I kan vinde en kalender I selv designer ned til mindste detalje <3

2 kommentarer:

  1. Årh, jeg skal også bare hen og træne på et tidspunkt, og så ellers bare sidde herhjemme og hygge mig. Det er så dejligt endelig at have en fredag, hvor jeg ikke skal noget! (:

    Og du har ret, man skal huske at sætte pris på alt det gode, man har. For vi ER simpelthen så priviligerede her i Danmark1!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en helt perfekt fredag! Det er virkelig skønt ikke at skulle noget ind i mellem! :)

      Du har nemlig så ret! Og det kan man desværre hurtigt glemme blandt hverdagens problemer <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥