Friday essentials ♥

26.09.2014





Hej <3
Jeg håber I har en fantastisk fredag? Jeg er netop kommet hjem fra Fitness World, så nu skal jeg bare ha' lidt frokost og tjekke lidt blogs. Senere vil jeg lægge neglelak, putte hårkur i håret og prøve at ha' tøjkrise på forskud (?) Jeg skal nemlig til pigefødselsdag imorgen, hos en veninde, og jeg aaaaner virkelig ikke, hvad jeg skal have på! Jeg synes simpelthen ikke, jeg ejer noget ordentligt fint tøj mere. Jeg har godt nok en masse kjoler (og en MILLION nederdele) i skabet, men de er bare ikke rigtigt MIG mere - Kender I det? Jeg gemmer kun de fleste, fordi jeg ikke har noget, der kan erstatte dem, hihi. Jeg kan jo ikke smide dem ud, før jeg har noget bedre, vel? Er det kun mig, der er sådan? ;-)
Så i stedet for at stresse rundt imorgen, vil jeg prøve at få styr på klunset idag, hvis det da kan lade sig gøre! ;-) Ellers tror jeg bare jeg vil tage hjem til mine forældre, og hygge lidt med dem - Spise noget god mad og se noget tv, ren afslapning! :-) Hvad skal I i weekenden? <3

Ovenfor ser I nogle af mine beautyfavoritter for tiden. Det er lige gået op for mig, at alle tingene er fra L'oreal - Det er altså tilfældigt! :-)


Rigtig god weekend til jer! Tak fordi I kigger forbi <3

Knus Louise-Lykke

Husk at deltage i min GIVEAWAY HER, hvor I kan vinde en kalender I selv designer ned til mindste detalje <3

20 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på, du har en kjole i skabet, som du ikke har haft på et stykke tid, og som du kan genfinde kærligheden til - det er bare igang med at lede smukke ;-) Det lyder som om, du har en dejlig aften i vente i hvert fald!

    God weekend <3
    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, måske du har ret. Jeg følte mig bare ikke rigtigt tilpas i nogle af dem, syntes jeg, kriiise :P Endte med at købe en ny, hihi.

      God dag til dig smukke <3

      Slet
  2. God plan at finde tøjet frem dagen før. :D
    Jeg skal faktisk også til min bffs fødselsdag i morgen - har en ny kjole, jeg købte for en måneds tid siden .. Har ikke fået brugt den endnu, så tænker, at det her er en god lejlighed. Det er en sort peplum/blondekjole.. Kan være, jeg skal tage nogle billeder til bloggen i den :D Hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Det lykkedes mig at finde tøjet dagen før, så der var ingen krise på dagen :D
      Må lige forbi dig og se om du har lagt kjolen på bloggen :D

      Slet
  3. Sikke en fin farve den neglelak har. - håber du har fået styr på tøjet og at du får en fantastisk weekend :)

    Www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Håber du har en skøn efterårsdag!

      Slet
  4. Jeg har virkelig os altid tøjkrise selvom jeg finder tøjet dagen før, for så vil jeg pludselig ikke have det på alligevel, hehe!<3

    Knus.
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kender jeg også godt! Men denne gang lykkedes det mig heldigvis :D

      Slet
  5. Elsker dit mobil cover:)

    liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er helt med dig der: En masse kjoler, men alligevel er det bare ikke rigtigt. Det er altså store problemer ;)

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Wow en flot neglelak og sikke et fedt cover! Jeg har også alt for meget i min garderobe, som jeg ikke bruger, men som du selv siger, vil jeg heller ikke smide det ud, før jeg har noget at erstatte det med, haha!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er forfærdeligt! Men det er jo altid bedre end INGENTING :P

      Slet
  8. Virkelig lækkert cover!! :)
    Håber snart du kigger forbi sundesager.dk igen!
    Amalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - Det er fra H&M til ingen penge :-)
      Det gør jeg!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥