GIVEAWAY ♥

08.09.2014


Godmorgen <3
Ovenfor ser I min helt nye kalender, som jeg selv har designet. Jeg har godt nok en kalender på min iPhone, men ej hvor er elektroniske kalendere bare uoverskuelige! Jeg kan meget bedre overskue mine aftaler og planer, hvis jeg kan slå op i en RIGTIG kalender og se alle dagene for mig. Derfor er jeg også så glad for nu at ha' denne lækre sag! 

Det fedeste af det hele er, at jeg selv har designet for- og bagside, jeg har selv valgt størrelsen og valgt hvad den skal indeholde - og hvilken måned den skal starte i, hvilket er helt genialt! Og så er kvaliteten bare så lækker, og billederne er trykt på tykt fotopapir, som gør dem så fine.

De billeder jeg har valgt, er af ting, der inspirerer mig og gør mig glad, f.eks. min lille hund. Jeg har valgt at lave kalenderen i meget neutrale farver med et strejf af lyserød i 2 af hjørnerne både foran og bagpå. Da jeg er vild med tøsede ting har jeg derfor også valgt, at siderne indeni skulle være lyserøde.
Derudover har jeg valgt at der på hver uge skal være en "To do"-boks og en "Ugens træning"-boks - Måske det virker? ;-) Man føler sig jo mere bundet til at få ting gjort, når de er skrevet ned. Og så er det da så tilfredsstillende at kunne hakke tingene af efterhånden ;-)

Nu har I så muligheden for at vinde en lækker kalender, som I helt selv kan designe!
Vælg selv størrelse, farver, billeder, temaer, hvornår kalenderen skal gælde fra, hvilke "bokse" I vil ha' på dagene/ugerne og meget mere - Den kan gøres HELT personlig!

Det eneste I skal gøre er at

LIKE Personligalmanak.dk på Facebook HER
LIKE min blogs side på Facebook HER
Samt skrive en kommentar her i indlægget med jeres navn og mail


Og så finder jeg en vinder mandag d. 29 September. Held og lykke <3 


Knus Louise-Lykke

12 kommentarer:

  1. Så har jeg deltaget :-) Den er super fin, kunne være rigtig nice at have...
    Knus Kristine (mail@kristinebirka.dk)

    SvarSlet
  2. Det kunne bare være SÅ fedt! Jeg er med :D

    - Sara // www.sarasskab.blogspot.dk
    sara_01@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er med <3

    stine_ebbesen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Nej hvor smart, ser så godt ud :) Din blog er super fin!
    Jeg håber at du har lyst til kigge forbi min og min venindes blog. Den hedder sundesager.dk
    Mange hilsner Amalie :)

    SvarSlet
  5. Uha, jeg har faktisk allerede en kalender fra Personlig Almanak, men den udløber om ikke så længe, så jeg må hellere lige deltage her! Nu har jeg liket din side på Facebook, og jeg havde allerede liket Personlig Almanaks side (:

    Mathilde Julie Gonzalez-Knudsen
    musgk@ymail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil da lige ønske alle der deltager held og lykke :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hold op en fed giveaway! Den ville jeg elske at vinde!! :-D og fed blog! :)

    Knus nicoline.
    Nicoline_praus@hotmail.dk

    SvarSlet
  8. Hvor er det en fin kalender du har lavet <3 Jeg har også en, som jeg vandt for nogen måneder siden :-)

    SvarSlet
  9. Den kalender mangler jeg altså, vil så gerne vinde den!

    Kathrine Johansen
    lillekathriine@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Nej hvor er den fin, sådan en vil jeg da også gerne vinde :)

    Britt (brittpedersen2690@gmail.com)

    SvarSlet
  11. Må en fyr også godt være med? Sådan en vil jeg meget gerne vinde til min kæreste, hun elsker sådan noget!! :)

    Hilsen Peter, peterhholm@gmail.com

    SvarSlet
  12. Nice kalender ;) <3

    Hilsen Magdalena (magdalena.n.makuch@gmail.com)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥