Hello cosy outfits ♥

09.09.2014

Godmorgen <3
Jeg håber I har sovet rigtig godt og er klar til en ny dag? :-) Jeg skal ha' ordnet en masse praktisk idag, ses med min skønne søster og et smut til frisøren og ha' klippet spidserne - Åh åhh! ;-)

Sidste vinter fik jeg klippet ca 20cm af mit hår af, da jeg simpelthen trængte til forandring. Men ej, hvor jeg savner det laaange hår! Det gode ved at blive klippet, er jo at håret er så tykt, sundt og lækkert. Men jeg savner godt nok længden, må jeg indrømme. Så nu har jeg ikke rigtigt lyst til at skulle ha' mere af - Men det hjælper jo heller ikke, aldrig at blive klippet, så spidserne til sidst selv knækker af pga. slid - Been there, done that! Haha. Men det er jo altså skønt at komme til frisøren og blive hygget lidt om :-)

Nu da vi efterhånden er ved at være godt inde i september, og dermed for alvor er trådt ind i efteråret, har jeg fundet lidt forskellige efterårsbilleder på WeHeartIt, som måske kan inspirere jer lidt til nogle efterårsoutfits. Er I klar til strik, huer, store tørklæder og støvler? Jeg synes faktisk det er lidt hyggeligt :-) Men jeg er ikke god til at style efterårslooks, må jeg sige! Så jeg har selv brug for inspirationen :-)

I må ha' en fantastisk dag! Jeg må videre, hihi. Husk at deltage I min giveaway lige HER <3

Knus Louise-Lykke

10 kommentarer:

  1. Årh jeg skal virkelig også snart klippes, mit hår er blevet så trist at se på :-( Og lækre efterårs looks! <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er ikke godt søde! Men jeg synes ellers dit hår ser SÅ flot ud! <3

      Slet
  2. Virkelig lækre looks - jeg synes altid, det er nemmere at style efterårsoutfits, og det er altid godt med ny inspiration! Jeg har selv lige fået klippet 15 cm af mit hår, og ligenu nyder jeg det helt vildt, men er sikker på, jeg kommer til at savne længden senere ;-)

    Knus <3
    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? Jeg er slet ikke god til det! Haha. Men synes efterårsoutfits er så hyggelige!
      Det er så skønt at få det klippet - især hvis det virkelig trænger! Men håber ikke du kommer til at savne længden, lige så meget som mig :P

      Knus <3

      Slet
  3. Super skønne outfit! Altid dejligt med lidt inspiration til efterårslokket ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kunne bruge det søde Line! :)

      Slet
  4. Simpelthen bare sååå god stil smukke :D
    elsker den cozy stil, det ser både godt og er behageligt, win-win!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også den cozy stil, det er bare så hyggeligt! Og som du siger - Behageligt :D

      Slet
  5. Lækker collage <3
    Jeg skal også snart klippes, det må jeg simpelthen få gjort. :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mia <3
      Ja, det må du gøre, inden spidserne bliver helt triste :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥