I would love to wear .. ♥

13.09.2014


Godmorgen <3
Åhh, jeg er vild med lørdage! Hihi. Jeg har en aftale med min søster senere, men vi har stadig ikke rigtigt aftalt, hvad vi skal bruge dagen på. Ovenfor kan I se en collage, med to vidt forskellige outfits, som jeg gerne ville hoppe i i dag - Alt efter hvad vi ender med at lave ;-)

Hvis vi skal en tur ud og more os lidt, ville jeg elske at være iført outfittet til venstre, da det er lige MIG for tiden. Jeg elsker kontraster, og røde læber vil lige være prikken over I'et! Hele sættet er faktisk fra Gina Tricot, og alle accessories er fra H&M :-) Skal lørdagen derimod gå med totalt tøsehygge hjemme i sofaen, ville jeg elske at hoppe i det mega behagelige (og mega fine!) sæt til højre - Det bliver da ikke mere perfekt end dét? Dette sæt er også fra Gina Tricot, kun de to par shorts og hjemmeskoene er fra H&M :-)

Jeg håber I får en helt fantastisk lørdag - Hvad er jeres planer? :-) Mon I ville kunne bruge nogle af de items fra collagen? :-)

Knus Louise-Lykke

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker begge outfits, og jeg ville hellere end gerne iføre mig begge :D
    I dag skal jeg til fest, så det første outfit vil være helt perfekt. Gid jeg dog ejede det, for jeg har totalt tøjkrise. Argh!

    Men håber du får en dejlig lørdag <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt, at du kan lide dem smukke! :D
      Håber du har fundet et outfit til i aften? Du har jo de fineste kjoler :D

      Mange tak, i lige måde <3

      Slet
  2. Sikke et lækkert festoutfit - det ville jeg elske at iføre mig i aften, når jeg skal ud og ryste røven :-D

    God weekend til dig <3

    SvarSlet
  3. Super lækre outfits:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super lækre outfit begge to! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med tasken! <3

    Knus

    SvarSlet
  6. De begge er så fine, og er helt vild med cardiganen! :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  7. Jeg kan rigtig godt lide outfittet til venstre - specielt skoene!

    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥