Instagram lately ♥

23.09.2014

Hej <3
Åhh, hver gang jeg laver et instagram indlæg, går det op for mig, hvor mange madbilleder jeg egentlig poster - Det er simpelthen for meget! Det ser jo ud som om, at hele mit liv bare går med at ÆDE! Haha :D Jeg må virkelig blive bedre til at variere det lidt, så det hele ikke bare er mad, selfies og søde hunde.. Og nå ja, citater! ;-) 

Nå, men som I kan se, har jeg jo fået en masse mad, været til Zumba, designet min egen kalender, haft røde læber en helt almindelig torsdag og fundet gamle billeder af min lille hund :-)
Hvad hedder I på Instagram? Så vil jeg kigge forbi jer <3 Jeg hedder AllThingsGlitters, hvis I har lyst til at lure lidt hos mig.

Jeg vil smutte igen, I må ha' en SKØN dag!

Knus Louise-Lykke

Husk at deltage i min GIVEAWAY HER, hvor I kan vinde en kalender I selv designer ned til mindste detalje <3









10 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog du har :) Måske vil du følge min på bloglovin', http://www.bloglovin.com/blog/12823127 ? Jeg følger i hvert fald dig :)
    // Sarah, http://bysarah.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Det vil jeg i hvert fald - Din blog er super lækker! :)

      Slet
  2. Hahahah, du er så sød! :D Jeg nyder at følge dig på Insta ;) <3

    SvarSlet
  3. Det er da altid godt med madinspiration på insta - Du er en fornøjelse at følge! :-D

    Knus <3
    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Tusind tak <3 Og i lige måde!

      Slet
  4. Sikke en masse skønne billeder! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Synes din insta er super fin, selvom der er lovlig mange madbilleder, så ligger jeg jo selv mange selfies op! ;-)

    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja det er rigtigt, sådan kan det gå :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥