Keep calm, it's Sunday ♥

07.09.2014


Godaften <3
Jeg håber I har haft en rigtig skøn weekend? Hvad har I lavet? :-) Min weekend er blevet tilbragt i selskab med min dejlige familie. Igår var min søster og jeg en tur i Rødovre Centrum og ose og spise lidt mad. Senere hyggede vi hjemme hos hende og hendes kæreste med lækker mad, og så så vi bare film til sent i nat :-) Billedet ovenfor er af min søster og jeg, da vi igår aftes var ude og lufte hendes skønne franske bulldog. Der kunne man for alvor mærke, at efteråret er på vej :-) Men hvor er det bare fint med de orange-brune blade når man går i naturen.
Idag har jeg bare tullet rundt i hyggetøjet hele dagen, spist hos mine forældre og daset foran fjerneren - Sådan nogle dage har man bare brug for engang i mellem, ikk? :-)

Jeg vil smutte igen, klokken er ved at være mange. Egentlig ville jeg også bare lige fortælle, at der kommer en giveaway på bloggen imorgen, så husk at kigge forbi. Og så håber jeg meget, at I har lyst til at deltage :-)


Knus Louise-Lykke

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag og hvor er det bare et skønt billede af din søster og dig :)

    SvarSlet
  2. Det er bare et skønt billede af jer! <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥