Style Crush ♥

24.09.2014

Hej <3
Ih, hvor er det bare dejligt, at ha' tid til bloggen i denne uge - Jeg hader simpelthen, når jeg ikke får udgivet indlæg jævnligt! Hvis der er nogle indlæg I godt kunne tænke jer, jeg lavede flere (færre??) af, så sig endelig til i en kommentar. Eller hvis I har andre ønsker til bloggen :-)

Idag vil jeg dele lidt outfits fra Niomi Smart - En engelsk blogger. Jeg har fulgt hendes blog i et lille års tid, men fornylig begyndte hun også at lave YouTube-videoer - og jeg er kun blevet mere begejstret for hende! :-) Ikke nok med at hun har en lækker, inspirerende stil, så er hun jo så smuk! Samtidigt er hun altid helt nede på jorden og evigt smilende i hendes videoer! Hvis I ikke kender hende, kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hendes blog HER og hendes YouTube HER :-)

Hvad synes I om hendes stil? :-)
Nå, jeg vil hoppe op i det der fitness center ;-) Hvad skal I idag? <3


Knus Louise-Lykke











7 kommentarer:

  1. Jeg elsker hendes stil! Tak fordi du delte <3

    SvarSlet
  2. Er helt vild med hendes stil! Altid godt med noget ny inspiration :-D <3

    Knus

    SvarSlet
  3. Det er da bare en vildt lækker stil hun har! :D Hun minder mig lidt om Ane fra serien 'Sjit Happens" bare med lysere hår (Især på de to sidste billeder)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er ælde vild med stilen, og at hun kan bære så mange slags!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  5. Ej, hvor ser hun bare cool ud. Jeg er vild med hendes stil og jeg er især vild med kjolen på det sidste billede! :o)

    Fedt du kom afsted i fitness. Det burde jeg også have været idag, men jeg orkede simpelthen ikke. Så jeg har bare slappet af herhjemme <3

    Knus!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥