Welcome September ♥

03.09.2014


Godeftermiddag <3
Jeg håber I har en rigtig skøn onsdag. Man må i hvert fald sige, at September viser sig fra sin allerfineste side i disse dage. Her har solen i hvert fald skinnet hele dagen, og så er efteråret pludselig ikke så slemt ;-) Faktisk er det meget hyggeligt, når alt i naturen ændrer farve og luften bliver helt efterårsagtig og frisk. Hyggeligt er det egentlig også, når man kan begynde at shoppe de lækre efterårsvarer i butikkerne, ikk? De store halstørklæder, efterårsfarverne, de varme striktrøjer og fine støvletter.
Ja, lige nu er jeg egentlig meget positiv omkring efteråret - Det er lige ind til, at det regner og blæser dag ud og dag ind ;-)

Nå, egentlig ville jeg bare fortælle, at der meget snart kommer en giveaway på bloggen til jer. Så hold endelig øje. Jeg håber I vil kunne lide den <3

- Knus Louise-Lykke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥